Odağına kişiye özel sigorta ürünlerini alan Ray Sigorta’nın Genel Müdürü Koray Erdoğan, “Sigortacılık artık tek tip ürünle rekabetin ötesinde. Kişilerin ihtiyaçlarını gözetmek, doğru bir kapsamla öneri sunmak önem kazandı” diyor.
Günümüzde tüm sektörler, yeni ihtiyaçlar paralelinde şekillenerek gelişiyor. Zengin ürün portföyü sayesinde müşterilerinin ihtiyacını tam olarak karşılayan Ray Sigorta, herkes için aynı teminatları sunan ve tek bir model üzerinden ilerleyen sigortacılık anlayışının geçmişe karıştığını savunuyor. Bu amaç doğrultusunda Ray Sigorta, yeni iletişim kampanyası kapsamında yeni reklam filmlerini yayınladı. Odağına kişiye özel sigorta ürünlerini alan filmler, hayatın farklı evrelerindeki kişilerin farklı ihtiyaçlarına yönelik sunduğu sigorta çözümlerini tüketicilere tanıtmayı amaçlıyor. Ray Sigorta yeni reklam filminde; iş yerinin ihtiyaçlarıyla aynı ‘kafada’ olmayan bir çalışanı, araba alırken ‘açıkta kalan’ bir esnafı ve evine pek de ‘oturmayan’ bir koltuk sipariş eden ev sahibini, esprili bir dille anlatıyor. Ne eksik ne fazla, tam da ihtiyacına göre güvence isteyenleri #buRAYa diyerek Ray Sigorta’ya çağırıyor.
İhtiyacınıza göre bir sigorta için #buRAYa
Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, yeni reklam filmi ile ilgili şu görüşleri dile getirdi: “Sigortacılık artık tek tip ürünle rekabetin ötesinde. Kişilerin ihtiyaçlarını gözetmek, doğru bir kapsamla öneri sunmak ve doğru fiyatlama yapmak önem kazandı. Hepimizin, yaşam döngüsündeki mevcut pozisyonu birbirinden farklı. Bu doğrultuda ihtiyaçlarımız ve önceliklerimiz de birbirinden ayrı. Ray Sigorta olarak müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun çözümleri piyasa dinamiklerine uygun olacak şekilde değerlendiriyoruz. Herkese aynı ürünü önermek yerine, belirli ihtiyaçların farklılaştığı grupları hedefleyebiliyor ve daha fazla kişiye ulaşarak fark yaratıyoruz. Bu bakış açımız doğrultusunda hazırladığımız yeni reklam filmimizde, ‘Ne eksik ne fazla tam da ihtiyacınıza göre bir sigorta için #buRAYa’ diyoruz.”
Sigortalının en büyü ihtiyacı; güven duymak
Sigorta sektöründe, tek tip çözüm önerilerinin iletişim yöntemlerinde de sıkça rastlandığını belirten Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, şunları söyledi: “Sigortanın, toplumumuzdaki negatif algısını yıkmak adına reklam filmlerimizde alışılmışın dışına çıkarak ürün ve hizmetlerimizi mizahi açıdan ele alarak ilerledik. Müşterilerimizin en büyük ihtiyacı güven duymak. Biz de bu güveni, ihtiyaçlarından az ya da fazla teminat kapsamları sunmayarak boşa çıkarmayacağımızı espirili bir şekilde anlattık. Attığımız her adımda bir katma değerimizin olmasını amaçlıyoruz. Sigortanın daha çok kişiye ulaşabilmesine ve sigortalılık oranının artırılmasına katkı sağlamak için çalışmalarımıza ileriki süreçte de devam edeceğiz.”