23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Sigorta şirketlerinin sosyal medyada ‘Muz’ savaşları

‘Komedyen’ adı verilen duvara bantlanmış muz çalışmasından esinlenen sigorta şirketleri sosyal medyada benzer paylaşımlar yaptı.

Komedyen’ adı verilen duvara bantlanmış muz çalışmasından esinlenen sigorta şirketleri sosyal medyada benzer paylaşımlar yaptı. Şirketlerin, paylaşımlarında bantlanmış muz ve otomobil görseli kullanmaları dikkat çekiyor. 

İtalyan sanatçı Maurizio Cattelan’ın son provokatif üretimi ‘Comedian’ (Komedyen) adını taşıyan ‘muz çalışması’nın üç versiyonu Paris merkezli çağdaş sanat galerisi Perrotintarafından Art Basel Miami’de görücüye çıkarılmıştı. Çalışmanın ABD’de bir sanat galerisinde 120 bin dolara alıcı bulması dünya çapında yankı uyandırdı. 

Muz eserine 120 bin dolar ödeyen çift sessizliğini bozarak bir açıklama yaptı. Risk aldıklarını kabul eden çift, “Cattelan’ınmuzunun ikonik bir tarihi nesne olacağını hissediyoruz” demişti.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER