Fibabanka ve HDI Sigorta ortaklığı ile kurulan dijital sigorta şirketi Fibasigorta’nın kuruluşu nedeniyle düzenlenen basın toplantısında konuşan Fibasigorta Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu, “İlk yıldan itibaren kâr edeceğiz. 5 yıl içinde yüzde 3-5 payına ulaşmayı hedefledik” dedi.
SİGORTAMEDYA-ÖZEL
Türkiye’de hayat dışı (elementer) sektöre Fibasigorta da katıldı. Fibabanka ve HDI Sigorta’nın yüzde 50-50 ortaklığı ve stratejik iş birliğiyle kurulan Fibasigorta, ‘dijital sigortacılığa’ (yeni nesil sigortacılığa) odaklanacak. Güçlü teknolojik altyapısı, uluslararası sigortacılık deneyimi ve müşteri memnuniyetini merkeze alan bir anlayışla herkes için güvenli bir gelecek inşa etmek üzere tasarlanan Fibasigorta, mayıstan itibaren ilk poliçesini de kesmeye başladı. Fibasigorta’nın kuruluşu nedeniyle Fibasigorta Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu’nun ev sahipliğinde dün bir basın toplantısı düzenlendi. İstanbul-Swiss Otel’de düzenlenen toplantıda konuşan Öztürkoğlu, Fibasigorta’nın ilk yıldan itibaren kâr edeceği vurgusunu yaptı ve önümüzdeki 5 yıl içinde yüzde 3-5 pazar payına ulaşmayı hedeflediklerini söyledi.
Trafikte yok
Öztürkoğlu’nun toplantıda basın mensupları ile paylaştığı bilgilere göre, Fibasigorta başlangıçta trafik branşında poliçe kesmeyecek. Hayat dışında diğer branşlarda elektronik cihaz sigortası, uzatılmış garanti, ekran kırılması, ferdi kaza, kasko, konut, DASK, tamamlayıcı sağlık sigortası (TSS) gibi ürünlerle sektörde faaliyet gösterecek. Şirketin stratejisini ve iş modelini 1 yıldan kısa bir sürede özverili ve titiz bir çalışmayla oluşturduklarını belirten Öztürkoğlu,“Fibasigorta güvenilir, kolay ve hızlı sigortacılığın en önemli aktörlerinden biri olacak” dedi.
Bi’ kolayı Fibasigorta’da
Öztürkoğlu’nun verdiği bilgilere göre müşterilerine hızlı ve güvenli bir sigortacılık vadeden şirket, ihtiyaç olan sigortacılık hizmetlerini, herkesin anlayabileceği netlikte ve kolay bir şekilde sunuyor. Dijitali merkeze alan dinamik yapısıyla geleneksel sigortacılık anlayışını yeniden yorumlayan Fibasigorta, sigortayı her an ulaşılabilir hale getirerek, prosedürlere değil çözüme odaklanıyor. İhtiyaca göre özelleştirilmiş ürünler sunan Fibasigorta geleneksel sigortacılık anlayışını dijitalleştirerek zamandan tasarruf sağlarken aynı zamanda “Bi’ kolayı burada” sloganıyla da satış süreçlerinde basitlik, satış sonrası süreçlerde ise kolaylık vadediyor.
Fibasigorta ile birlikte hayat/emeklilik şirketi HDI Fibaemeklilik de faaliyetlerine devam edecek ve iki şirket aynı vizyonla yönetilecek. Fibasigorta’nın yenilikçi ürünlerine Fibasigorta web sitesi ve çağrı merkezlerinin yanı sıra, Fibabanka şubelerinden ve çok yakında Fibabanka’nın tüm dijital kanallarından ulaşılabilecek. Şirket acente kanalına da açık olmakla birlikte diğer satış kanallarına odaklanacak.
Sigorta en çok ihtiyaç duyulan yer ve zamanda satın alınacak
Fibasigorta’nın hayat dışı sektörde yaratacağı fark ve izleyeceği strateji konusunda, Fibasigorta Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu önemli mesajlar verdi. Dijital sigorta şirketi olan Fiba Sigorta’nın sektöre yepyeni bir soluk getireceğini vurgulayan Öztürkoğlu, şunları söyledi: “Şirketimiz, Teknolojide yapay zeka, büyük veri, makine öğrenmesi gibi yenilikçi uygulamaları iş modellerine entegre edecek. Geleceğin sigortacılık anlayışı ile bugünden güçlü bir adım atıyoruz. Sektörün yaşadığı dönüşümü ve gittiği noktayı analiz ederek gelişmelere göre stratejilerimizi belirliyoruz. Fibasigorta, dijitalin de yarattığı dönüşümle sigortayı en çok ihtiyaç duyulan yerde ve zamanda satın alma yolculuğunu güvenli bir şekilde tamamlamasını hedefliyor. Sigorta işlevselliğini teknoloji ile dijitalleştirerek, bir üçüncü taraf hizmet veya mal sağlayıcının yenilikçi sigorta ürünlerini müşterilerimizin satın alma yolculuklarına sorunsuz, hızlı ve düşük maliyetle entegre edeceğiz.”
Fibasigorta hangi ürünleri sunacak?
- Elektronik Cihaz Koruma,
- Ekran Kırılması,
- Uzatılmış Garanti,
- Kasko,
- Konut,
- DASK,
- Ticari Ferdi Kaza
- Tamamlayıcı Sağlık Sigortası (TSS)
Basın toplantısının tamamı Sigorta Ekranı’nda…