Sigorta Medya’nın yeni projesi olan ve 24 Mart tarihinden itibaren canlı yayına başlayan ‘Sigorta Ekranı’ sektörün nabzını tutmaya devam ediyor. Kanalın abone sayısı kısa sürede arttı.
Sigorta sektörü artık gündemi Sigorta Medya’nın Youtube’da yayına başlayan kanalı Sigorta Ekranı’ndan öğreniyor. Bir süredir test yayını yapan ve 24 Mart tarihi itibariyle canlı yayın akışına başlayan Sigorta Ekranı kısa süre içerisinde sektörün nabzını tutmaya başladı.
Sigorta Medya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar, Sigorta Ekranı’yla ilgili yaptığı açıklamada, ulusal televizyon kanalları gibi bir sistem kurduklarını söyledi. Kantar, “Test amacıyla yayınlarımıza bir süre önce başlamıştık. İlk canlı yayınımızı ise 24 Mart itibariyle gerçekleştirdik. Yayınlarımıza sektörün önde gelen yöneticileri katılarak destek verdiler. Kendilerine de çok teşekkür ediyoruz” dedi.
Genç nesillere sigortayı anlatacağız
Can Kantar, bu kanalı kurma amaçlarını “Türkiye’nin en büyük dijital yayın kanallarından sigorta tüketicisine ve sektöre ulaşmayı hedefliyoruz” şeklinde açıkladı ve şunları söyledi: “Burada aynı zamanda yeni teknoloji mecralarını takip eden genç nesillere de sigortayı anlatmak ve farkındalık yaratmak istiyoruz. Sektör endüstrisinin bu konuda yanımızda olacağına inancımız sonsuz. Onlardan aldığımız güç ile bu yola çıkıyoruz. Eski, bağnaz iletişim varyasyonları yerine yeni iletişim tekniklerini kullanıyoruz.”
YouTube’da yayın yapan ve abone sayısı ile her geçen gün kitlesi genişleyen Sigorta Ekranı Kanalı’na abone olarak, aynı zamanda duyurulardan da anında haberdar olabilir ve akışı takip edebilirsiniz.