4 Mayıs 2024, Cumartesi
spot_img

‘Sigorta sektöründe müşteri memnuniyetini en üst noktaya çıkaracağız’

Sigorta şirketleri ile işbirliğini artırmak isteyen Seyidoğlu Otomotiv’in, Yönetim Kurulu Başkanı Bilal Soyluk, “Sigorta şirketlerindeki müşteri memnuniyetini en üst noktaya taşımak amacıyla  yazılım geliştirme yatırımları yapıyoruz” dedi.

SİGORTAMEDYA-ÖZEL

Türkiye sigorta sektörünün, en büyük orijinal yedek parça ithalatçısı Seyidoğlu Otomotiv, sigorta şirketlerindeki müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla ‘yazılım geliştirme yatırımlarını’ devreye aldı. Geçen ay, Seyidoğlu Otomotiv’in 2023 yılı 2’inci  yarısına ilişkin hedefleri ile ilgili sorularımızı yanıtlayan Seyidoğlu Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Bilal Soyluk, “En büyük iş ortaklarımız sigorta şirketlerindeki müşteri memnuniyetini en üst noktaya taşımak amacıyla yazılım geliştirme yatırımları yapıyoruz. Hedefimiz, sigorta şirketleri ile entegrasyonlar oluşturularak tamamen sistemsel takip moduna geçmek ve en üst düzey hizmet kalitesini sağlamak” dedi.

Hedeflerin ötesine geçtik

Sigorta şirketleriyle işbirliklerini başarılı bir şekilde artırarak devam ettirdiklerini belirten Soyluk, “Deneyimli ve her geçen gün büyüyen ekibimizin katkılarıyla sağladığımız, yüksek yedek parça temin oranı ve hızlı teslimat kabiliyetimiz sayesinde, yarıyıl hedeflerimize ulaşmakla kalmadık, aynı zamanda adetsel ve cirosal büyümede neredeyse geçtiğimiz yılın tamamında gerçekleşen rakamlara ulaşmayı başardık” dedi. Yılın 2’nci yarısında da sigorta şirketleri ile ilişkileri daha da üst seviye çıkararak, büyüme trendini devam ettirmek istediklerini ifade eden Soyluk, “Bu kapsamda büyümenin gerektirdiği gerekli yatırımları yapmak için gerekli fizibilitelerimizi tamamladık. Umuyoruz ki yılsonu itibariyle hem adetsel ve cirosal hedeflerimizi yakalayacağız; hem de şirketimizin gelecek yıllarda da başarısını devam ettirebilmesi adına gerekli yatırımlarımızın bu yıla ait bölümünü tamamlamış olacağız” diye konuştu.

İhracata da ağırlık vereceğiz

2023 yılının 2’nci yarısında ihracata yönelik ivmeyi de artırmak istediklerini ifade eden Soyluk, bu hedefe yönelik olarak gerekli ekipleri oluşturduklarını söyledi. Bunun yanı sıra servis yatırımlarının geliştirilmesi ve yeni servis noktalarının açılmasının da yılın 2’nci yarısına ait hedefleri arasında olduğunu ifade eden Soyluk, “Buradaki temel amacımız yedek parça gücümüzü servis noktalarıyla bir araya getirerek sigorta şirketlerimize uçtan uca bir hizmet sunabilmek” dedi.

‘Automechanika İstanbul’ yeni iş bağlantılarının kapısını açtı

Dünya çapında yedek parça ihracatında da söz sahibi olabilmek adına tüm fırsatları değerlendirdiklerini belirten Soyluk, bu kapsamda 8-11 Haziran 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilen ‘Automechanika İstanbul Fuarı’nın şirket açısından çok yararlı geçtiğini söyledi. Fuara yaklaşık 50 çalışan ile katıldıklarını belirten Soyluk, şu değerlendirmelerde bulundu: “Dünyanın dört bir yanından gelen otomotiv yedek parça profesyonelleriyle buluştuk. Hem mevcut müşterilerle ilişkilerimizi daha üst noktalara taşımak için bir araya gelme fırsatı yakaladık, hem de yeni iş bağlantıları kurmak ve pazardaki konumumuzu güçlendirmek için yeni firmalarla tanıştık. Fuar sonrası yeni tedarik kanalları yanında ihracata yönelik önemli hamleler de yaptık. Bu çalışmalarımızın meyvelerini de yılın 2’nci yarısında almayı hedefliyoruz. Fuardan bahsetmişken yedek parçada B2B satış kanalımız olan onlineparca.com’un Anadolu’nun dört bir köşesindeki değerli kullanıcılarına da ayrı bir yer açmak gerek. Fuarda hem kendileriyle sohbet etme fırsatı bulduk; hem de bize tavsiyeleri ile kendimize yeni hedefler oluşturma şansına sahip olduk.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER