19 Kasım 2024, Salı
spot_img

Sigorta sektörümüzün, dünya standartlarının üzerinde bir asistans şirketi var

turasistTur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, yapılan yatırımlar ve geliştirilen yeni sistemlerle, asistans sektöründe çıtayı çok yükselttiklerini, yenilikler ve hizmet kalitesiyle dünya standartlarının oluşumuna da katkıda bulunmaya başladıklarını belirtti. Asistans, dünya çapında oluşturulmuş hizmet ağıyla müşterilerin acil ihtiyaçlarının giderilmesi için kurulmuş bir sistem. İlk zamanlarda yurtdışı seyahatlerde tıbbi destek ya da acil yardıma ihtiyaç duyan kişiler için ortaya atılan bu kavram,günümüzde ise, asistans tanımı iyice genişletilerek,etkinlik organizasyonlarından çiçek gönderimine, hava ambulansından çilingir temin edilmesine,kuru temizlemeden akla gelebilecek her türlü danışmanlık ve bilgilendirme hizmetine kadar uzandı.

Özellikle sigortalıların hayatını kolaylaştırmak ve ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap verebilmek adına asistans hizmeti veren kurumların başında ise Tur Assist geliyor. Tur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, yenilikçi çözümleri ile dünya standartlarının üzerinde hizmet kalitesi sunduklarını söyledi. Asistans sektöründe çıtayı yükselttiklerini belirten Fenercioğlu, hedeflerini SİGORTALI’ya açıkladı.

1996’da sektöre verdiğimiz sözü tuttuk
Tur Assist’in kuruluş yılı olan 1996’da, sigorta sektörüne üç konuda söz verdiklerini söyleyen Fenercioğlu bunların, en üstün ve geniş yelpazede asistans ve özel risk ürünleri ve dünyanın en gelişmiş hizmet sağlayıcı ağlarından biri ile mutlu sigortalılar yaratmak, hasar destek sistemleriyle şirketlerin karlılığına destek olmak ve son olarak yerel ve uluslararası ekiplerle yeni üretim sağlayacak dinamik ürün geliştirmek ve satış desteği vererek sigorta şirketlerinin gelirlerini artırmak olduğunu söyledi. “2013 yılında, bunları başarmanın mutluluğunu yaşıyoruz” diyen Fenercioğlu, “Daha iyiye ulaşabilmek için içeride 500, dışarıda 30 bin Tur Assistli olarak gece gündüz çalışıyoruz“ dedi.

İki aktif çağrı merkeziyle hizmet sürekliliği sağlayabilen tek kurum

Tur Assist’in, Türkiye’de 130 km aralıklı iki aktif çağrı merkeziyle, hizmet sürekliliği sağlayabilen tek asistans kurumu olduğunu belirten Fenercioğlu, biri 300, diğeri 100 operatör konumlu, ülkenin en sağlam altyapılı asistans çağrı merkezlerinin diğer ülkeler için de bir “showroom” haline geldiğini ifade etti. Bu çağrı merkezlerinden yetişen sigorta uzmanlarının sigorta sektörü için önemli bir insan kaynağı havuzu olduğunu söyleyen Fenercioğlu, şu anda 120’nin üzerinde Tur Assistlinin birçok şirkette başarıyla çalıştığını mutlulukla izlediğini belirtti.

“Artık teknoloji ihraç eder hale geldik”

Tur Assist olarak teknolojik gelişmeleri yakından takip ettiklerini ifade eden Fenercioğlu, kendilerine ait yazılımlar aracılığıyla üstün hizmet verme hedefinde olduklarını söyledi. “FUTURA sistemimiz sayesinde son teknolojiyle çok hızlı asistans hizmeti veriyoruz” diyen Fenercioğlu, bu sayede sigortalıların çekici aracı izleyebilmelerinin ve çağrıdan servis teslimine sürecin saniyelerle takip edilmesinin sağlandığını ifade etti. Fenercioğlu, ayrıca, TRAC yazılımının ikame araç sistemini otomatikleştirdiğini, KONUTEX sisteminin konut hasar yönetimini etkin olarak çözdüğünü ve 50’ye yakın üstün yazılımla asistans ve hasar sistemlerinin desteklendiğini iletti. Çeşitli web uygulamalarıyla hizmet sağlayıcıların çok daha efektif çalışabildiğini belirten Fenercioğlu, “Bu sayede, hizmet verdiğimiz kurumların da alınan hizmetleri daha rahat takip edebilmeleri sağlanıyor” dedi.

Dünyanın ilk asistans okulu ve ilk sigorta arıza network’ü

Dünyanın ilk ve tek “Asistans Akademisi” olan Tur Assist Akademi’den şimdiye kadar bin 600 hizmet sağlayıcının MEB onaylı sertifikalarını aldığını söyleyen Fenercioğlu, eğitimin üçüncü modülü olan “hizmet sağlayıcı şirketler yönetim geliştirme” eğitiminin de çok yakında başlayacağını ifade etti. Devrim yaratan “Hasar Destek Merkezleri“nin tüm Türkiye’ye yayılmaya başladığını, bu merkezlerin, sigortalıların, sigorta şirketlerine dair hizmet algılarını çok değiştirdiğini, hasar kontrolünde de yeni bir dönem başlattığını vurgulayan Fenercioğlu, Otocam, Crosscheck, Smartfix gibi sistemlerin de hasar kontrolünde önemli adımlar olduğunu belirtti. Fenercioğlu, ayrıca, bu sistemlerin sektöre yüz milyonlarca lira tasarruf ettirdiğinin de altını çizdi. 2012’de pilot çalışmaları yapılıp 2013 başında faaliyetine başlayan dünyanın ilk “ON ROAD Sigorta Arıza Networkü”nün akü takviyesi ve lastik değişiminden çekici araç gönderimine kadar tüm süreçleri sonlandırdığını belirten Fenercioğlu, görsel olarak çok beğenilen yeni araçlarının sigortalıların gözünde, sigorta şirketlerinin imajını yükseklere taşıdığını söyledi. Fenercioğlu, sadece Tur Assist tarafından sunulan bu hizmetle arızalı araçların yolda tamiriyle maliyet tasarrufu da sağlandığını sözlerine ekledi.

Seyahat sigortalarında yılın şirketi

Seyahat sigorta ve asistansında, ITIJ tarafından yılın en iyi şirketi seçildiklerini hatırlatan Fenercioğlu, “Dünyanın en yaygın asistans şirketiyiz. 47 ülkede kendi şirketlerimizle, diğer ülkelerde ise hizmet sağlayıcı aracı kurumlarımızla hizmet veriyoruz” dedi. Hiçbir uluslararası asistans şirketinin bu rakamlara yaklaşamadığını söyleyen Fenercioğlu, “Gerek insanımıza, gerek ülkemizi ziyaret eden misafirlerimize çok yüksek kalitede hizmet sunuyoruz” şeklinde konuştu.

“Haklı çıkmanın mutluluğunu yaşıyoruz”

Başarılarının sırrını “Milyonlarca sigortalıyı, poliçe veya dosya değil, ‘insan’ olarak görmek. Yaşamını, onları gülümsetmeye adamak” olarak açıklayan Fenercioğlu, Tur Assist olarak hizmet verdikleri kurumlar için maliyet yaratan değil, kar yaratan bir iş ortağı olduklarını söyledi. Başarının arkasında yatan en önemli faktörün kişinin yaptığı işi sevmesi, yardımcı olmaktan ve insanları mutlu etmekten zevk alması olduğunu ifade eden Fenercioğlu, “Şirketimizi ziyaret eden değerli dostlarımızın, müşterilerimizin her zaman bahsettikleri “pozitif enerji” buradan geliyor. Hepsi birbirinden değerli Tur Assist operatörlerimizin, günde binlerce sigortalının sorununu çözdükten sonra gülümseyebilmesinin ardında yatan da bu” dedi. Fenercioğlu, “Biz Tur Assistliler, mutluluğu, insanları mutlu ederek yakalayan insanlarız” diyerek sözlerini noktaladı.

En geniş ürünyelpazesine sahibiz

Cemal Fenercioğlu, Tur Assist’in ürün yelpazesiyle ilgili olarak ise, “Sigorta sektörü için yeni ürün yaratımında, diğer sektörlerdeki tecrübemizle, ihtiyacı iyi belirleyebildiğimizi ve ülkenin farklı bir şekilde en geniş ürün yelpazesine sahip olduğumuzu söyleyebilirim” şeklinde konuştu. “Uluslararası tecrübemizle taşıt aracı ve elektronik eşya garanti sistemleri, işsizlik destek planları, finans sektörüne yönelik ürünler ile GAP gibi planları da ürün yelpazemize ekledik” diyen Fenercioğlu, şu anda birçok kurumun bu hizmetlerinden yüksek memnuniyet oranlarıyla yararlanmakta olduğunu ifade etti.

Dünya devlerine hizmet veriyor

Hizmet verdikleri şirketler arasında dünya devlerinin bulunduğunun altını çizen Cemal Fenercioğlu, “Dünyanın dev şirketleri, Türkiye’de Tur Assist hizmetlerinden faydalanıyor. Bunlar arasında VW, Audi, Fiat, Renault gibi 30 otomobil markası ve Lassa, Bridgestone, L’Oreal, AVIS gibi sektörlerinin lider kurumları var” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER