AvivaSA Emeklilik ve Hayat, 10’uncu yılını bir gala gecesiyle kutladı. Gala gecesinde bir konuşma yapan Sabancı Holding Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer sigorta sektörünün Sabancı Holding için her zaman öncelikli sektörlerden birisi olduğunu söyledi.
Türkiye’de Bireysel Emeklilik Sistemi’nin (BES) önde gelen şirketlerinden AvivaSA Emeklilik ve Hayat, 10’uncu yılını bir gala gecesiyle kutladı. Mesut Yar’ın sohbeti ve Fatih Erkoç’un canlı performansıyla gerçekleşen geceye, iş dünyasının, sigorta ve finans sektörünün önemli isimleri katıldı. Mesut Yar’ın sohbeti ve Fatih Erkoç’un canlı performansıyla gerçekleşen Sabancı Holding Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer ve AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca ev sahipliğinde Sabancı Holding CEO’su Mehmet Göçmen’in de katıldığı geceye, iş dünyasının, sigorta ve finans sektörünün önemli isimleri katıldı.
‘Türk pazarı, yıldız pazar’
Mesut Yar’ın ilk talkshow konuğu Sabancı Holding Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer oldu. Gala gecesinde bir konuşma yapan Dinçer, sigorta sektörünün Sabancı Holding için her zaman öncelikli sektörlerden birisi olduğunu söyledi. Global ortakları Aviva’nın da, Türkiye ve Türk pazarını ‘yıldız pazar’ olarak nitelendirdiğini vurgulayan Dinçer, şunları söyledi: “Bireysel emeklilik sektöründe 2015 yılında elde ettiğimiz sektör liderliğini sürdürüyoruz. 10 yıl içinde, müşteri sayımızda 3 kat ve fon büyüklüğünde 13 kat artış gösterdik. Bu başarının altında 3 temel neden yatıyor. İlki, AvivaSA’nın özverili ve deneyimli çalışan ve yönetici kadrosu. İkincisi, köklü Sabancı Holding geleneği ve gücü. Ve son olarak, 300 yıllık Aviva tecrübesi” dedi.
İnsana ve kültüre daha fazla yatırım
Mesut Yar’ın bir diğer talk show konuğu ise, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca’ydı. AvivaSA ailesi olarak 2017 yılını insana ve kültüre daha fazla yatırımı hedefleyen bir dönüşüm yılı ilan ettiklerini ifade eden Kuruca, ofis ortamlarından, iş yapış şekillerine kadar her şeyi yeniden ele aldıklarını vurguladı.
Müşteri odaklılık kavramının, artık şirketlerin büyümesi ve hatta hayatta kalması için olmazsa olmaz hale geldiğini ifade eden Kuruca, şu görüşleri dile getirdi: “Günümüzü artık, ‘insan odaklı’ bir dönem olarak bile tanımlayabiliriz. Yeni teknolojileri hızlıca adapte edip, müşterilerinin ve çalışanlarının hayatında fark yaratan şirketler öne çıkıyor artık. Sektörümüz yapısı gereği, bazı durumlarda 50-60 yıla uzanan müşteri ilişkilerinin kurulduğu; gelecek ve bugün güvencesi gibi hayati ihtiyaçlarla insan yaşamına dokunan ve insanla iç içe bir sektördür. Geleceği şekillendirecek alanlardan birisi dijitalleşme olsa bile; sadakat, güven ve iş yapma şeklinden kaynaklanan tercih edilen kurum olma gerçeği değişmeyecektir. Hatta belki de güven ve sadakate en çok dijital dünyada ihtiyacımız var.”