Sigorta Ekranı’nın yayın hayatına başlamasının üzerinden tam bir yıl geçti. Biz bu stüdyo ile birlikte YouTube kanal yatırım hazırlığını ne için yapmıştık? Ne işe yaradı?
Sigorta Ekranı’nın yayın hayatına başlamasının üzerinden tam bir yıl geçti. Biz bu stüdyo ile birlikte YouTube kanal yatırım hazırlığını ne için yapmıştık? Ne işe yaradı? Aslında çıkış noktamız stüdyo üzerinden yayın yapmaktı.
Geldiğimiz nokta;
- 253 adet yayın
- 4500’e yakın abone
- 26.400 saat izlenme
- 2.2 milyon gösterim
- 180.000 görüntülenme
Sigorta Ekranı bizim için sadece bir YouTube kanalı değil, aynı zamanda içerik kaynağımız oldu. Sektörde içerik açısından farklılığımızı ortaya koymamızda en büyük etkenin bu kanalımızın olduğunu düşünüyorum. İletişiminin neredeyse tamamen kapandığı pandemi döneminde sektörün tüm iç iletişimini de Sigorta Ekranı sayesinde gerçekleştirdiğimizi söyleyebilirim. Şirket yöneticileri, diğer meslektaşlarını da sadece bizim ekranlardan gördü diyebiliriz. Tüm bunların sonucunda tabiri caizse sineğin yağını çıkarmak da bize düştü. Kanala çıkan yöneticilerimizin görüşlerini içeren haberlerimizi yayının hemen ardından;
- sigortamedya.com.tr
- Sigortamedya Haber @Gazete
- Gazete Sigorta
- Hayatımız Sigortalı
- Şemsiye
dergilerimizle birlikte yoğun bir şekilde sosyal medyada paylaşarak sektörde gündem yarattık. Bu girişimlerimiz rakiplerimizle aramızı bir hayli açmamıza neden oldu. Bu hızı almışken Türkiye sınırlarımız bize dar geldi ve Azerbaycan’a iletişim köprüsü olduk. Azerbaycan sigorta pazarına deneyimlerimizi aktarmak için bir fırsat oluşturduk.
- Sigorta Ekranı Azerbaycan
- sigortaliazerbaycan.com
- Qazete Siğorta
Tüm bu yatırımlarımız büyük ilgi görüyor. Hatta Sigorta Ekranı Azerbaycan YouTube kanalımız sektöre yıllarını vermiş medya kuruluşlarının YouTube kanallarındaki abone sayılarını geçmiş durumda. Sigorta Ekranı’nın rakibi Sigorta Ekranı Azerbaycan oldu diyebiliriz.
SİGORTAMEDYA’DA YENİLİKLER BİTMEZ
Bu arada İngilizce haftalık dijital gazetemiz Insurance Media Turkey de büyük ilgi gördü. Şimdi bizim için en önemlisi ne biliyor musunuz? Bundan 10 sene önce yıllık planlarımızı konuşmak için bir araya geldiğimiz bir sektör yöneticisi bana; “Can bey 5-6 medya şirketi oldunuz hepinizi beslemek! zorunda mıyız?” demişti. Allahtan bu yöneticimiz halen sektörde değil. Bir diğer yöneticimiz ise “Can Bey Allah aşkına ne yapıyor bu sektör medyası, bize soru gönderiyorsunuz bizden cevapları alıp “Copy Paste” yapıyorsunuz” demişti. Bu yöneticimiz de artık sektörde değil. Sigortamedya olarak sektöre ilk girişte bizden kaynaklanmayan bu bakış açısını değiştirmek için çok uğraştık. Sektör temsilcileri bizimle birlikte “körlerin sağırları ağırladığı dergiler- soru gönderip cevapları aynen kopyalayıp dergilerine koyan medya kuruluşları” ile farkımızı gördüler.
Geçtiğimiz ay içerisinde bir sektör yöneticimiz yayının bir sonraki günü yaptığımız medya çalışmalarımız sonrası beni aradı. “Sevgili Can, yayında dile getirdiklerimi en yalın ve profesyonel şekilde haberleştiren ekip arkadaşlarına çok teşekkür ederim. Sektörden o kadar çok geri dönüş aldım ki açıkçası çok şaşırdım. Sektör medyasına verdiğim bir röportajın sektörde bu kadar ses getirdiğine bugüne kadar tanık olmadım” dedi.
BU GERİ BİLDİRİMLER BİZE MORAL OLUYOR
Bu geri bildirim beni ve ekibimi o kadar motive etti ki anlatamam. Mutlu oldum. Çünkü işimizi çok iyi yaptığımızı birisinden duymak kadar güzel bir şey olabilir mi? Biz de kendisine teşekkür ettik elbet ama. Bu programlı,”Bir Can’ı arayım da bir teşekkür edeyim mutlu olsun” diye yapılmış bir arama değil, içten samimi bir geri dönüştü ve bizim için çok değerliydi.
Özetle Sigortamedya olarak yolumuza devam ediyoruz. Bu arada tüm ekip arkadaşlarımı kutluyorum, hepsi büyük özveri ile çalışıyorlar. Bu sayımızda Milli Re Genel Müdürü Fikret Utku Özdemir’in röportajını keyifle okuyacağınızı tahmin ediyorum. Utku bey ile yayında tanıştık ve sohbet etme fırsatı buldum. Gerçekten sektörümüze değer katan, daha da katacak bir yönetici. Bu arada Milli Re’nin efsane Genel Müdürü Cahit Nomer’i de çok özlediğimizi bir fırsat yaratsak da Sigorta Ekranı’n da bir araya gelsek diye buradan da bir istek göndereyim istedim. Güzel bir ay olsun hepimiz için, sağlıkla.