En iyi deneyimleri sunabilmek için çerezler gibi teknolojileri kullanarak cihaz bilgilerini depolama ve/veya erişim sağlıyoruz. Bu teknolojilere onay vermek, bu site üzerinde gezinme davranışı veya benzersiz kimlikler gibi verilerin işlenmesine izin verecektir. Onay vermemek veya verilen onayı geri çekmek, belirli özelliklerin ve işlevlerin olumsuz etkilenmesine neden olabilir.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Elbette tarife tartışılabilir ancak “ekspertiz istensin eksper işi yapsın raporlasın sonra şirketin canı ne isterse, hasar personelinin o günkü psikolojik durumu neyse keyfine göre ücret yazsın” böyle bir iş anlayışı da yok, eksperler sigorta şirketi personeli değil, hangi meslek olursa ne işi olursa olsun bir hizmet istiyorsanız iş yapılmadan karşılıklı belirlenen hizmetin doğru bir fiyatı olur, bugüne kadar ve hali hazırda tarifesiz çalışan oto dışı eksperlerinde olduğu üzere, hem işi yaptır hem keyfe göre ücret ver nasıl bir iş-ticaret anlayışı bu , o zaman sigortalılarda kasko-trafik v.s sigorta poliçesini istediği şirkete yaptırsın primini kendi belirlesin ..
Hakkaniyet olan eksperin 70 -80.-TL ye ekspertiz yapması mıdır? Bugüne kadar ödenen 70.-TL ekspertiz ücretinin KDV , gelir vergisi ,stopaj v.s yaklaşık yarısı vergi, geri kalan 35-40.- TL den de ekspertiz yerine ulaşım benzin gideri en az 15-20.-TL, kargo 10.-TL sonuç 3-5.-TL kazanır herhalde eksper, kira, evrak, foto basım, ofis ve personel maliyetleri, araç amortisman v.s genel gider payı da yansıtılırsa zarar kaçınılmaz, minimum ekspertiz maliyeti yaklaşık 125.-TL maalesef, madem maliyet yüksek sizce eksperin pek faydası da yok sonuçta kanuni bir zorunluluk da yok eksper kullanmayabilirsiniz hasarlarınızda…
sinan bey yorumlarında yerden göğe kadar haklı ,iş başına neredeyse kalan 10 tl’ ile müthiş uzmanlık isteyen hemen her konuda bilgi sahibi olmayı gerektiren , sigorta şirketlerine milyonlarca tl para kazandıran inanılmaz ve insanüstü fiziksel ve manevi emek ,fedakarlık harcayarak gece gündüz demeden bütün riskleriyle beraber çalışan , gün geçtikçe ezilemeye devam eden ve üzerlerine keyfi olarak aslen görev tanımlarında olmayan bir sürü yük bindirilen özellikle oto dışı branş eksperlerine artık ivedilikle sahip çıkılmalıdır.
Sigorta şirketleri öncelikle kendi iç dinamiğini kontrol altına almalıdır. Her olayda eksperler hedef gösterilmekte,son yıllarda ofislerini zor döndüren hale getirildi.
Eksper onuru ile özverisi ile çalışmaktadır. Eksper Hırsızlıkları önlemekte ve kayıp kaçakları engellemektedir. Fatura üzeri yapılan ekspertizde % 30 dan fazla şirketlerin kayıbı olmaktadır. Servisler modül dosylarını çok seviyorlar. Eksperden alamadığı işçlik ücretinin iki katına varan ücretleri almaktadırlar. Yukarıdan bakıldığında her şey güllük gülüstanlık. Yetkili ve anlaşmaları servisler modül dosyalarını çok çok seviyorlar. Gerçek kayıplarları burada aramalısınız. Avrupa düzeyindeyiz diyorlar bir çok şirketler ama eksperlik hizmetine gelince çok çok geriden geliyorlar. Eksper sahada en iyi çalışmayı yapan kurumdur.
Eksper kurumu ile çok iyi diyologlar kurulmalı . Çözümler istişare ile çözülür.