Tüketiciye yönelik haberleri ile fark yaratan Şemsiye’nin Kasım sayısını kaçırmayın…
Sigorta sektöründe tüketiciye yönelik haberleriyle farkını ortaya koyan Şemsiye Dergisi, Kasım sayısında yine dolu içeriği ile dikkat çekiyor. Bu ayki Şemsiye’nin kapak haberi “Tamamlayıcı sağlık sigortası ile cebiniz rahat” başlığını taşıyor. Haberde Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’na olan ilginin her geçen gün arttığını ve 800 bin kişinin bu sigortayı yaptırdığına yer veriliyor.
Can Kantar: Mobil kaza tutanağı her cebe lazım!
Şemsiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar, Editör köşesinde, “Mobil kaza tutanağı her cebe lazım” başlıklı yazısında Mobil kaza tutanağının sigortalının hayatını kolaylaştırdığına vurgu yapıyor.
İyi sigorta şirketi hasar sırasında belli olur
Şemsiye Dergisi’nin bu ayki dikkat çeken haberlerinden birisi de hasar sırasında sigorta şirketlerinin yapması gerekenleri değerlendiren, ‘İyi sigorta şirketi hasar sırasında belli olur’ başlıklı haber. Haberde tüketicilerin sigorta şirketlerinden özellikle hasar anında hangi öncelikleri beklediklerine dikkat çekiyor.
Başıma gelmez demeyin, hasar anında ne yapılması gerektiğini öğrenin
Tüketiciyi bilgilendirmeyi kendisine misyon edinen Şemsiye Dergisi’nin sigortalılara yönelik önemli diğer bir haberi ise, ‘Başıma gelmez demeyin, hasar anında ne yapılması gerektiğini öğrenin’ başlığı ile verilen haber. Haberde özellikle trafik kazası sırasında sigortalının sırasıyla neler yapması gerektiğine dair bilgiler yer alıyor.
‘Geliri sabit tüketici sigortadan vazgeçmesin’
Şemsiye’nin bu sayısının röportaj konuğu ise Mapfre Sigorta Genel Müdürü Alfredo Munoz. Şemsiye Dergisi Haber Müdürü Alp Süer’in konuştuğu Munoz, özetle, ‘Sigortanızı yaptırın, kafanız rahat etsin’ diyor. Munoz, röportajında ayrıca, bireylerin özellikle zor zamanlarda sigorta yaptırmaktan vazgeçmemesi gerektiğine vurgu yapıyor.
‘Tüketici odaklı değerlerimizi kaybetmeden büyüyeceğiz’
Şemsiye Dergisi’nin diğer bir haber konusu ise HDI Sigorta’nın Antalya’da yapılan acenteler toplantısı. HDI Sigorta CEO’su Ceyhan Hancıoğlu, toplantıda acentelerine, “Biz tüketici ve acente odaklı değerlerimizi koruyan şirket olmaya devam edeceğiz” dedi.