23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Şemsiye Dergisi 2020’nin ilk sayısıyla yayında!

Tüketiciye yönelik yayın yapan Sigortalı Yaşam, BES ve Otomatik Katılım Dergisi Şemsiye, 2020 yılının ilk sayısıyla okuyucusuyla buluştu.

Kesintisiz olarak 10.5 yıl (128 ay) yayınlanan Şemsiye’nin Ocak sayısında yine sektördeki son gelişmeler, çıkan yeni ürünler ve tüketiciyi bilgilendiren haberler yer alıyor.

Şemsiye’nin kapağında “Pert araç kaskosunun avantajları” dikkat çekiyor. İki sayfa verilen haberde “Sigorta şirketlerinin sunduğu pert araç kaskosu normal kasko gibi birçok avantajı beraberinde getiriyor. Bu sigorta türünde en uygun fiyatlar ve ödeme koşulları ile kasko sigortasındaki en temel riskler teminat kapsamına alınabilmektedir” deniliyor. Pert araç kaskosuyla ilgili Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Erdinç Gökalp ve HDI Sigorta Oto Sigortalarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Ul ‘un görüşlerine de yer veriliyor.

Şemsiye dergisi her an sizinle

Sektörde ilklere imza atan, piyasada yayınlanan ilk ve tek sigortacılık dergisi Hayatımız Sigortalı ve Şemsiye dergilerinde yer alan özel röportajlar, haber dosyaları, toplantılar, kulislerin hepsine SigortaMedya Dergilik sayesinde ulaşım sağlanabiliyor. Kısacası dergilerin her ay ilgiliyle beklenen yeni sayıları Turkcell Dergilik ve yenilenen Türk Telekom e-dergi uygulamalarının yanı sıra SigortaMedya Dergilik üzerinden de takip ediliyor.   

Yabancılara sağlık güvencesi

Şemsiye’nin özel haberlerinden biri yabancılara yönelik sağlık sigortalarını içeriyor. “Sağlık sigortası yabancıların da güvencesi” başlığıyla verilen haberde “Türkiye’ye giriş yapan ve oturma izni almak isteyen yabancıların yaptırmak zorunda olduğu sağlık sigortasına ilgi arttı. Yabancılar için sağlık sigortasında sigortalı adedi, 2 yılda 2 kat artarak yaklaşık 1 milyona ulaştı” deniliyor. Türkiye’ye gelen yabancıların 2013 yılından bu yana sağlık sigortası yaptırmalarının zorunlu olduğunun belirtildiği haber, Türkiye Sigorta Acenteleri Federasyonu  (TÜSAF) Başkanı Murat Büyükçelebi ve Emeklier Sigorta Acenteliği’nin Yönetim Kurlu Başkanı Serdar Özdemir’in görüşleriyle detaylandırılmış.   Şemsiye’de Tur Assist’in sigortalılara yönelik yeni dijital ürünü hakkında bilgi veriliyor. Tur Assist, aracı ile kaza yapan sigortalıya ‘dijital sağlık’ hizmetini sunmaya başlayacak. Sigortalı, söz konusu hizmette, doktorla online, görüntülü olarak konuşabilecek; doktor, sigortalının hastaneye yönlendirilip yönlendirilmeyeceğine karar verecek.

Bir Şemsiye klasiği olan Sokak Röportajları’nda ise vatandaşlara “Kış aylarında sağlık sigortası ihtiyacı artıyor mu?” sorusu yönetiliyor. Vatandaşların kimisi, hastalıktan korktukları için sağlık sigortası yaptırma ihtiyacı duyduklarını belirtirken, kimisi de sağlık sigortasının yaz-kış ayrımının olmayacağını söylüyor.

SigortaMedya’nın ilgiyle takip edilen yazarlarında Cenk Ecevit’in makalesini mesleki sorumluluk teminatları ve karşılaşılan temel sorunlara ayırmış. Ecevit makalesinin girişinde “Hizmet sektörü başta olmak üzere hemen her tür mesleğin icrası esnasında karşı karşıya kalınabilecek mesleki sorumluluk sigortasının; gerek Avrupa Birliği regülasyonları uyum çalışmaları sonucu yasal sorumluluklar, gerekse de yabancı şirketlere hizmet verenlerin sözleşmese zorunlulukları sebebi ile yaygınlaştığı görülmektedir. Ülkemizde kimi meslek gruplarının yasal hükümler veya birlik/oda iç yönergeleri ile bu sigortayı zorunlu kılması da (kendi mesleğimiz itibari ile broker mesleki sorumluluk poliçeleri gibi) sigortanın satış adetlerini yükseltmektedir” vurgusu yapıyor.

Şemsiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar’ın “Editör” köşesi “‘Yarım ekmek al ama sigortanı yaptır” başlığıyla yayınlanmış. Kantar makalesinde, sigortanın önemini vurgularken dikkat çekici ifadelerin kullanılması gerektiğini belirterek “Sigorta sektöründe 1000’e yakın köşe yazısı yazdım, böyle güzel bir söz aklıma gelmedi. Gerçekten sigorta konusunu topluma yansıtacak önemli bir söz” ifadesini kullanıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER