22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

Sektörün gençleri ‘JLT Social’da buluştu

JLT Türkiye, sigorta şirketlerinde birlikte çalıştıkları genç iş ortaklarıyla sağlıklı bir iletişim kurabilmek adına ‘JLT Social’ etkinliğinde bir araya geldi. Etkinlikte amacın ticari ilişki değil, insani ilişki olduğuna vurgu yapıldı.

İş yaşamında başarının anahtarı sağlıklı bir iletişimdir. Mimikler, ses tonu, vücut dili iletişimin temelini oluştursa da günümüz koşullarında iş yönetiminde iletişim elektronik ortamlara sıkışmış durumda.

JLT Türkiye, tam da bu noktada iletişimi sıcak tutmak, sinerji yaratmak adına bir etkinlik düzenliyor. Şirket, iki yıldır ‘JLT Social’ adını verdiği etkinlikle genç iş ortaklarını hiyerarşiden bağımsız olarak bir araya getiriyor. Böylelikle birlikte iş yapan teknik ekip birbirini tanıyor, anlıyor ve iletişim akıyor…

JLT - MODA TERAS2

İlki 2016 yılında gerçekleşen etkinlik, bu yıl 23 Mayıs’ta gerçekleşti. Moda Teras’ta gerçekleşen kokteyle JLT Türkiye’nin iş ortağı olan sigorta şirketlerinden 80’e yakın temsilci katılım gösterdi. İş süreçlerinin yanı sıra sektördeki gelişmelerin de konuşulduğu kokteylde katılımcılar, birbirlerini ve diğer şirketlerin ekiplerini yakından tanıma fırsatı buldu.

“Amacımız, ticari değil insani ilişki”

Etkinliğe dair açıklamalarda bulunan JLT Türkiye İş Geliştirme Direktörü Kerim Gürkan, sigorta şirketlerinin kendileri için çok önemli olduğunu ve amaçlarının maillerle, telefonlarda bir araya geldikleri şirket temsilcileri ile sosyalleşmek olduğunu söyledi. Gürkan, etkinliğe dair yaptığı açıklamalarda şunları dile getirdi: “Sigorta şirketlerinde çalışan temsilcileri hizmet sağlayıcı olarak görmüyoruz, dost olarak görüyoruz. Bu etkinlikle yegane amacımız, her gün birebir çalıştığımız dostlarımızla sosyal bir ortamda bir araya gelmek. Birbirimize hep destek oluyoruz ve bu doğrultuda sağlıklı iletişimin peşindeyiz. JLT olarak iş ortaklarımızı ticari partner olarak değil, dost olarak görmek istiyoruz. Sektörel anlamda en büyük yatırımımız sigorta şirketlerine olduğu için bu etkinlikte sadece sigorta şirketleri var. Her sene bu etkinliği gerçekleştirmeye devam edeceğiz. Amacımız ticari ilişki değil, insani ilişki.”

JLT - MODA TERAS3

Gürkan, “Sigorta şirketlerine uluslararası pazarlarla olan ilişkisi konusunda kendilerini burada yalnız hissetmemelerinin alt mesajını vermek istiyoruz. Biz onları yurt dışındaki reasürans kapasitelerine bağlayabilecek bir köprüyüz. Bunu da dostane bir mesajla aktarmak istiyoruz. Sigorta şirketleri bizim için çok önemli, bu etkinlik bu önemin bir tezahürü” ifadelerini kullandı.

Gürkan, JLT Türkiye’nin logosunun yelken olduğunu hatırlatarak bu sene deniz kenarında bir mekanda buluşmayı istediklerini belirtti. Social etkinliği ile genç temsilcilerin bir araya geldiğini söyleyen Gürkan, diğer yöneticiler için de etkinlik planları olduğunu da sözlerine ekledi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER