Anadolu Sigorta, Türkiye İtibar Akademisi tarafından yapılan araştırmada “En İtibarlı Sigorta Markası” seçildi.
Anadolu Sigorta, Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 10’uncusu gerçekleştirilen ve Türkiye’nin en itibarlı markalarının belirlendiği araştırmada sigorta sektörünün en itibarlı markası seçildi.
Türkiye İtibar Akademisi öncülüğünde, Yıldız Teknik Üniversitesi ve Bursa Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinin akademik denetimi ile yapılan araştırmada, Türkiye İstatistik Kurumu tarafından “Türkiye Örneklemi” olarak belirlenen 26 bölge ve 72 ilde, 15 Aralık 2021- 25 Ocak 2022 tarihleri arasında yaklaşık 14 bin kişiden görüş alındı. Araştırma sonucunda 34 farklı sektörde yer alan markaların itibar derecelendirmeleri yapılarak Türkiye’nin en itibarlı markaları belirlendi.
Ülkemiz ve sektörümüz için çalışmayı sürdürüyoruz
Anadolu Sigorta 1.Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu, Anadolu Sigorta olarak en itibarlı sigorta markası seçilmekten büyük bir mutluluk duyduklarını söyleyerek “Türkiye Cumhuriyeti’nin ilk ulusal sigorta şirketi olan Anadolu Sigorta’nın 97. yıl dönümüne sayılı günler kala bu unvanı almaktan gurur duyuyoruz. İtibarımızı birlikte inşa ettiğimiz tüm çalışma arkadaşlarımıza, iş ortaklarımıza ve bizleri bu unvana layık görenlere teşekkürlerimizi sunuyoruz. Sektörümüzün en köklü ve itibarlı markası olarak, yenilikçi ürün ve hizmetlerimizle müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın yanında olmayı sürdüreceğiz. Bir asra yaklaşan kuruluş tarihimizden bugüne kadar elde ettiğimiz başarıları, ülkemiz ve sektörümüz adına artırmaya devam edeceğiz. Bunun için tüm gayretimizle çalışmayı sürdürüyoruz” dedi.