SigortaMedya’nın YouTube kanalı Sigorta Ekranı’nda sektörün pandemi sürecinde başarılı bir sınav verdiği ve güven tazelediği vurgulandı. Sigorta bilinirliğinin artığının da altı çizildi.
Sigorta Ekranı’nın konukları sektör dışından ve fakat sektörle iç içe olan eğlence ve etkinlik sektöründen oldu. Team Marketing & Events Kurucusu Yosun Haktanır ve Team Marketing & Events Ortağı İlker Sırtıkırmızı; SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar’ın sorularını yanıtladı.
Yosun Haktanır, Can Kantar’ın sormuş olduğu “Sigorta sektöründe motivasyonun nasıl yakalanacağı” şeklindeki soruyu acenteler ve çalışanların moral-motivasyonları yönünden cevapladı. “Acente toplantısı kültürünün tekrar yaşanacağı toplantılar lazım” diyen Haktanır, “Pandemi sürecinde dijital mecralar üzerinden seminer ve eğitim gibi bilgilendirmeler yapıldı. Ama acente toplantısının kültüründe veya bir yurt dışı seyahatinin içeriği bambaşka. Acentelerin şirket yöneticileri ile aynı ortamda bulunması, sohbet edebilmesi, fikir alışverişinde bulunması sektöre artı motivasyon katıyor. Sadece acenteler açısından değil çalışanlar yönelik de motivasyon arttırıcı toplantılarının yapılması gerekiyor. Çalıştığımız firmalara 25-30’lu gruplar halinde sosyal mesafeye dikkat ederek paketler hazırladık. Önümüzdeki süreçte bu tip motivasyon artırıcı etkinlikleri görebiliriz” şeklinde konuştu.
Daha önce sigorta sektöründe 27 sene çalışmış olan İlker Sırtıkırmızı ise sektörün pandemi sürecinden güven kazanarak çıktığını söyledi. Pandemi sürecinde sigorta sektörünü çok yakından takip ettiğini belirten Sırtıkırmızı, “Şirketler çalışmalarını home ofis olarak gayet güzel sürdürdü. Sigorta sektörünün sigortalılar gözünde güven kazandığını rahatlıkla söyleyebilirim. Sigorta şirketleri bu süreç içerisinde aracılarının, acentelerinin hep yanında oldu ve çok destekledi. Birçok sigorta şirketi, sağlık sigortası teminatında olmamasına rağmen pandemiyi teminat altına aldığını açıkladı. Bu bence sigortalı gözünde sektöre güven kazandırdı ve sigorta bilincini artırdı” dedi.
Haktanır ve Sırtıkırmızı’nın pandemi sonrası değişen eğlence sektörü ve etkinlikler hakkındaki görüşlerini aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.