Doğa Sigorta Kurumsal İletişim Müdürü Seda Güler, Business Life dergisi tarafından yapılan “Yeni Dönemin 30 İletişim Mimarı” araştırmasında bu yıl da yer aldı.
Business Life dergisi tarafından geleneksel olarak hazırlanan “Basın Dostu 50 İletişim Lideri” araştırması bu yıl, “İtibar Yönetimi”nde pandemiyle gelen hızlı değişim ve dönüşüm dolayısıyla isim değiştirerek “Yeni Dönemin 30 İletişim Mimarı” adı ile yayınlandı. Türkiye’nin alanında uzman ekonomi gazetecileri ve temsilcileri ile danışma ve yayın kurulunun görüşleri ve katkılarıyla şekillenen ve Salim Kadıbeşegil, Vahap Munyar, Şelale Kadak, Seyfettin Bayram, Dr. Fatoş Karahasan, Jale Özgentürk Altunay, Volkan Akı ve Cengiz Halil Çiçek’in aralarında bulunduğu jüri üyelerinin netleştirdiği liste ile “Basın Dostu” bir iletişim lideri olarak gazetecilik mesleğinin itibarını korumak için zorlu süreçte önemli stratejiler belirleyen isimler belli oldu.
Listede bu yıl da yer alan Doğa Sigorta Kurumsal İletişim Müdürü Seda Güler, “Projelerimizi her zaman destekleyen, başta Yönetim Kurulu Başkanımız Nihat Kırmızı ve Genel Müdürümüz Coşkun Gölpınar olmak üzere tüm Doğa Sigorta yöneticilerimize teşekkür eder, yeni dönemde heyecan verici projelerimiz ile çalışmalarımıza devam edeceğimizin müjdesini de vermek isterim. Alanında uzman ekonomi gazetecilerinden oluşan değerli jüri kuruluna beni bu yıl da listeye layık gördükleri için teşekkür ederim. Biz iletişimcileri gönülden destekleyen, yaratıcı ve etkili dosya konuları ve projeleri ile bizlere de ilham olan Business Life dergisi ekibine yürekten sevgilerimle” diye konuştu.
Doğru iletişim dili etkisini gösteriyor
Doğru iletişim dilinin pandemi döneminde özellikle etkisini gösterdiğine söyleyen Güler, “Çağa uygun hareket eden, dinamik ve aktif kararlar alabilen bir marka olarak pandemi öncesinde belirlediğimiz iletişim dili, doğru yolda olduğumuzu gösterdi. Bu dönemde sosyal medya hem müşterilerimiz hem de acentelerimiz ile bağımızı korumak ve güçlendirmekte önemli bir aracı oldu. Bu yıl da sektördeki gündemi en hızlı takip eden ve iletişimine uyarlayan yenilikçi ve atik markalardan olacağız” açıklamalarında bulundu.
Sosyal sorumluluk projelerimizi sürdüreceğiz
Güler, Doğa Sigorta olarak sosyal sorumluluk projelerine verdikleri önemin marka ve topluma kattığı değere dikkat çekerek “Hem basında hem de sosyal medyada büyük ilgi gören “Sevgi Doğasında Var” projemiz ile Türkiye’nin dört bir yanındaki sokak hayvanlarına yuva, mama kabı ve mama ulaştırdık. Acentelerimiz ve sosyal medya takipçilerimizden gelen yoğun talep ve memnuniyet ile projemizin etki alanı her geçe gün artıyor. Son olarak Şanlıurfa’nın merkez ilçesindeki Haliliye Ortaokulu’na basketbol sahası kazandırarak açılışını gerçekleştirdik. ‘Ağaç Yaşken Eğilir’ ilkesi ile hareket ederek spora ve özellikle genç sporcuların yetişmesine verdiğimiz önem ve destek ile onların her zaman yanlarında olmayı amaç ediniyoruz. Sosyal sorumluluğa verdiğimiz önem, sponsorluklarımız ile markamıza ve topluma kattığımız değer, en özenli seçimler ve projelerimiz ile sürecek” ifadelerini kullandı.