23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

SBM’nin Kurumsal İletişim Birimi Sait Bakırcı’ya emanet

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM), 2019 hedefleri doğrultusunda yenilikçi projelere imza atmak üzere ekibini güçlendirmeye devam ediyor.

SBM, 2019 hedefleri doğrultusunda marka bilinirliğini artırarak sigortacılık dünyası için yenilikçi projelere imza atmak üzere ekibini güçlendirmeye devam ediyor. Bu hedef doğrultusunda Kurumsal İletişim birimini Sait Bakırcı ile güçlendirdi.

Medya, ödeme sistemleri ve ilaç sektöründeki deneyimiyle tanınan Sait Bakırcı, SBM bünyesinde Kurumsal İletişim Biriminden sorumlu olacak. Selçuk Üniversitesi mezunu olan Bakırcı, Sanat Yönetmeni olarak bir çok uluslararası firmanın marka stratejisinin oluşturulmasına ve Kurumsal kimlik dönüşümüne liderlik etti. Medya ve Reklamcılık alanlarında da kendinden söz ettiren Bakırcı, 2008-2010 yılları arasında Türkiye’nin önde gelen televizyon kanaları için projeler geliştirdi. 2010-2018 yılları arasında uluslararası yapıdaki bir holdingin kurumsallaşma sürecinde marka stratejilerini belirledi ve Bilişim sektöründe ses getiren önemli işlere imza attı. Bakırcı, son olarak Türkiye’de ilk 10’da yer alan bir ilaç firmasında Medya Departman Yöneticisi ve Kıdemli Sanat Yönetmeni olarak görev alıyordu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER