Samsung Electronics’ten yapılan açıklamada, Galaxy Note 7’sini sigortalayan kişilere, fatura ve poliçe ile belgelendirme yapıldığı takdirde para iadesi yapılacağı açıklandı.
Samsung Electronics Türkiye, havayolu ile seyahat etmeyi planlayan Galaxy Note7 kullanıcılarına cihazlarını değiştirmeleri amacıyla destek noktaları oluşturduğunu duyurdu. Destek noktaları ilk olarak İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes Havaalanları Dış Hatlar Terminallerinde faaliyete geçti.
Samsung Electronics Türkiye Başkan Yardımcısı Tansu Yeğen, “Galaxy Note7 sahibi kullanıcılarımızın cihazlarını değiştirmeleri için başlattığımız kapsamlı çalışmaları, havaalanlarını kapsayacak şekilde genişletiyoruz. Havaalanlarında açmaya başladığımız destek noktaları, sadece Türk vatandaşlarına değil, ülkemizi ziyaret eden yabancı ülke vatandaşlarına da hizmet verecek. Böylece kullanıcılarımız mağduriyet yaşamadan ve güvenle planladıkları seyahatleri gerçekleştirebilecekler. Bu süreçte tüm kullanıcılarımızın göstermiş olduğu sabır ve anlayış için teşekkür ederiz” dedi.
Samsung Electronics’ten yapılan açıklamada, kullanıcıların telefonlarını kapatıp değişim programına katılması gerektiği ifade edilirken, “Türkiye çapında 250 noktada bulunan Samsung Servis Merkezlerinden sizin için en uygun olanına giderek telefonunuzun değişimi için başvurabilirsiniz. Samsung Servis Merkezine giderek, Güncellenmiş Değişim Programına başvurmanızın ardından, tarafınıza SMS yoluyla iletilecek kod ile ülke çapında 163 noktada bulunan Samsung mağazalarından sizin için en uygun olanına giderek Galaxy S7 edge 32 GB cihazını alabilirsiniz” denildi.
Açıklamada ayrıca Galaxy Note 7 telefonlar için kasko/telefon sigortası için harcanan miktarın faturasıyla ve sigorta poliçesi ile belgelenmesi halinde bu miktarın iade edileceği de ifade edildi.
Haber61.net