9 Ekim 2024, Çarşamba
spot_img

Sadece aracı değiliz; tüm paydaşlar için değer sunuyoruz

2023 yılında hedeflerinin üzerinde büyüyen Sigortayeri’nin, Genel Müdürü Ali Gülcan, “Sadece sigorta şirketleri ile müşteri arasında köprü kuran bir sigorta aracısı değiliz. Tüm paydaşlarımıza değer sunan bir marka olmak ana misyonumuz” dedi.

SİGORTAMEDYA-ÖZEL

30’a yakın iş ortağı ile Türkiye’nin en geniş dağıtım ağına sahip broker şirketi olan Sigortayeri, 2023 yılında başarılı bir performans sergiledi. Yılsonu hedefi olan 1 milyar TL’lik prim üretimini, yıl bitmeden yakalayan şirket 2024 yılı için de çıtayı yükseltti.  Sigortayeri’nin 2023 yılını değerlendiren ve 2024 yılı hedefleri ile ilgili sorularımızı yanıtlayan Gülcan, “Sadece sigorta şirketleri ile müşteri arasında köprü kuran bir sigorta aracısı değiliz. Sigorta bilincini ülke genelinde artırmak, hem müşteri hem de iş ortakları tarafında tüm paydaşlarımıza değer sunan bir marka olmak ana misyonumuz” dedi.

2023’te yüzde 100’e yakın büyüdük

Sigortayeri’nin, 2023 yılında hedeflerinin üzerinde bir performans gösterdiğini belirten Gülcan, hem bireysel hem de kurumsal alanda yüzde 100’e yakın büyüdüklerini ifade etti. Şirketin büyümesinde ‘iş ortaklıkları’nın da etkili olduğunu vurgulayan Gülcan, Yerinde ve anında sigorta ihtiyacını karşılamak misyonuyla yürüttüğümüz iş ortaklığı modelimizi; otomotiv sektörü dikeyinde birçok kurumu ekleyerek genişlettik. Özellikle elektrikli araç kullanımının arttığı bugünlerde elektrikli araç üreticisi ve satışçılarına platformumuz ile çözüm sunuyoruz. Bu noktada amacımız, artı değer yaratacak bir müşteri yolculuğu tasarlamak” dedi.

Kişiselleştirilmiş avantajlar sunacağız

Gülcan, Sigortayeri’nin 2024 yılı proje ve hedefleri hakkında şu bilgileri paylaştı:  “Kişiselleştirilmiş avantajlar sunmanın, müşteri bağlılığını ve memnuniyetini artıracağına inanıyoruz. Önümüzdeki yıl için sigorta cüzdanı, müşteri sadakat programı, akıllı hasar profillemesi konuları üzerinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu kapsamda orta ve uzun vadede hayata geçireceğimiz yeni projelerimiz olacak.” Aktif Bank ekosisteminin insurtech markası Sigortayeri, teknolojik altyapısı, 360 derece iletişim kanalları ve yenilikçi yaklaşımı ile online, mobil ve çağrı merkezi satış kanalları ile geniş kitlelere ulaşıyor.

2023’te Sigortayeri…

  • Beklentiler doğrultusunda kampanyalar genişletildi.
  •  Sigorta şirketi entegrasyonları ile yeni ürünler kullanıcılara sunuldu.
  • İş ortağı ağı genişletildi.
  • Bireysel ve kurumsal alanda yüzde 100’e yakın büyüdü.

Sigortayeri’nden kasko yaptırana 1 depo akaryakıt hediye  

Sigortayeri, 2023’te sektörde de ses getiren reklam filmini ve eş zamanlı olarak ‘kasko yaptırana 1 depo akaryakıt hediye’ kampanyasını da hayata geçirdi.  Reklam filminde yer alan kahramanlar, Sigortayeri.com‘u adeta kendi sigorta yerleri gibi görüp platforma kendi isimlerini vererek, ihtiyaçlarına özel poliçeler oluşturmanın mutluluğunu, Sigortayeri jingle’ı eşliğinde bir kutlama ve sahne şovuna dönüştürdü. Kampanyanın, müşteriler tarafından sevildiğini ve sahiplenildiğini belirten Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, “Müşterilerimizin sosyal medya üzerinden yayınladıkları teşekkür mesajları bizleri çok mutlu ediyor” dedi. Kasko yaptırana 1 depo akaryakıt hediye’ kampanyası yılsonuna kadar devam edecek.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER