Groupama Sigorta’nın 250 bin poliçesinin mini onarımını gerçekleştiren RS Servis’in Genel Müdürü Ünal Ünaldı, 2014 yılında mini onarımda sektör şirketleri ile büyüme hedefleri olduğunu söyledi. Oto yenileme sektöründe hizmet veren RS Servis, mini onarım konusunda Türkiye’de ilk anlaşmasını Groupama Sigorta ile yaptı. RS Servis Genel Müdürü Ünal Ünaldı, 2013 yılını değişim yılı ilan ettiklerini ve mini onarım konusunda Groupama Sigorta ile yapılan anlaşmanın bu değişimin bir parçası olduğunu söyledi. Anlaşmadan gurur duyduklarını belirten Ünaldı, 2014 yılında 1 milyon poliçeye hizmet verme hedefleri içerisinde mini onarımın yerinin önemli olduğunu ve bu alanda sigorta şirketleri ile birlikte büyüyeceklerini söyledi. Ünaldı, “2013 yılı hedeflerimiz içerisinde üç sigorta şirketiyle mini onarım anlaşması yapmak vardı. Ama biz bu üç sigorta şirketini toplam 250 bin poliçeyi düşünerek hedeflemiştik. 2014 yılında ise portföyümüzü daha da genişleteceğiz” şeklinde konuştu.
Kendimizi kanıtladık
Groupama ile gerçekleştirilen 250 bin poliçelik anlaşma ile 2013 yılı hedeflerini yakaladıklarını belirten Ünaldı, RS Servis’in mini onarımda da hizmet kalitesini ispat ettiğini vurguladı. Ünaldı, sözlerini şöyle sürdürdü: “Mini onarım konusunda Türkiye’de ilk anlaşmamızı Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden Grupama ile yapmak bizim için gurur kaynağı. RS Servis’in mini onarımdaki ilk anlaşması olmasına rağmen en iyi hizmeti verme ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutma konusunda sözümüzü tuttuk.”
RS Servis bayiilerinin de müşteri memnuniyeti konusunda oldukça titiz olduğunu ifade eden Ünaldı, bayii sahipleriyle de bu konuda toplantılar düzenlediklerini söyledi. Ünaldı, “Firma sahiplerini İstanbul’a davet ettik ve kendilerinden beklentimizin müşteri memnuniyet yüzdesinin yüzde 99 değil de yüzde 100 olmasını istediğimizi belirttik. Bayilerimizin bu konuda ellerinden gelenin fazlasını yapacaklarına inanıyoruz, aynı zamanda bayilerimize her türlü desteği vermeye devam edeceğiz” dedi.
2014, mini onarım yılımız olacak
Artık sektörde mini onarım hizmetinde yenilikler olmasının ve sektörde yeni oyunculara yer açılması gerektiğini belirten Ünaldı, “Sigorta şirketleri yönünden hem maliyetler hem müşteri memnuniyeti hem de mini onarımının genişletilmesi açısından rekabet ortamı oluşacak.
2014 yılının sonunda RS Servis mini onarımında hedeflenen büyüklüğe ulaşacak” diye konuştu. 2014 yılı için hedeflerinin büyük bir kısmının mini onarım üzerine olduğunu söyleyen Ünaldı, “2012 yılında mobil parça hedeflerimizi tutturmuştuk. 2013 yılı hedeflerimizi 275 bin parça olarak duyurmuştuk ve bu hedeflerimizi ekim ayında tutturduk. 2014 yılı için mobil parça hedef artışımız yüzde 8 olacak ve 300 bin parçayı yakalayacağız. Önümüzdeki yıl hedeflerimizi fazlasıyla geçeceğimize inanıyoruz” dedi.
Hedeflerini, hizmet kalitesini her adımda artırarak gerçekleştireceklerini söyleyen Ünaldı, “Asıl ağırlıklı hedefimiz mini onarımıdır. Mini onarımında yüzde 100 müşteri memnuniyeti çok zordur. Bunun için yüzde 99 müşteri memnuniyetinin altına inmeyeceğiz. Hizmet verilen araç frekansını ilgili sigorta şirketlerinin acenteleriyle iletişime geçerek arttırmaya çalışcağız” şeklinde konuştu.
Mini onarım hizmet paketinin poliçelerin satışına bir katkıda bulunması ve hasar servisine tasarruf sağlaması amacıyla düzenlenmiş bir hizmet olduğunu vurgulayan Ünaldı, “Eğer pazarlamaya bir katkısı olacaksa biz de acenteleri gerekirse tek tek arayacak mini onarım hizmeti alanları konusunda teşvik etmeye çalışacağız. Bazı profesyonel çalışmalarımız olacak. Müşterilerimizin mini onarım konusunda bilinçlenmelerini ve kullanım oranının artmasını istiyoruz” diye konuştu.
2014 hedefi: 1 milyon poliçe
RS Servis’in mini onarım konusunda rüştünü ispat ettiğini ve bunu sigorta sektörünün de analiz etmesini sağladıklarını belirten Ünal Ünaldı, 2014 yılı hedeflerinin ise 1 milyon poliçeye hizmet verebilmek olduğunu söyledi. Ünaldı, “Servis merkezlerimizin kapasitesi şu anda gayet iyi durumda. Sektörün şunu analiz etmesini sağlamayı amaçlıyoruz: RS Servis olarak yıllık 100 bin araç onarımı, 400 bin mini onarım işlemine rahatlıkla hizmet verebilecek kapasiteye sahibiz. Bunu göstermek istiyoruz. Çünkü, tüm servis ağımız, yapılanmamız, kurumsal çalışmamız ve kalitemiz buna elverişli. Bize sadece müşteriyi kapıda karşılamak kaldı.2014 hedefimizi toplam 1 milyon poliçeye hizmet verebilmek üzere belirledik. Bugüne kadar bütün hedeflerini tamamlamış bir şirket olarak bu hedefimize de yeni yönetim kadromuzla rahatlıkla ulaşabileceğimize inanıyorum.”
RS Servis’in deneyimli yönetim kadrosu
RS Servis Genel Müdürü Ünal Ünaldı, hedeflerine sağlam adımlarla ulaşmak için daha deneyimli ve profesyonel bir kadro oluşturduklarını belirterek RS’ın yeni yönetim kadrosunu tanıttı:
Teknik ve Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Topuz: 1961 İstanbul doğumlu olan Topuz’un, 41 yıllık servis ve hasar onarımı tecrübesi var. Ayrıca sertifikalı boya uzmanlığı deneyimine sahip.
Mali İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İlgi Ünaldı: 1982 Ankara doğumlu İlgi Ünaldı, makine mühendisi, 10 yıllık bankacılık deneyimine sahip.
Mobil Parça ve Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Yalçın: 1973 İstanbul doğumlu olan Yalçın, 22 yıl sigorta şirketlerinin çeşitli kademelerinde görevlerde bulundu ve servis deneyimi var.
Mini Onarım ve Müşteri İlişkilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Umut Duman: 1982 İstanbul doğumlu Duman, 7 yıllık servis ve müşteri ilişkileri deneyimine sahip.
İdari İşler ve İç Denetimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hakan Korkmazer: 1967 Ankara doğumlu Korkmazer, makine mühendisi. 19 yıl servis mühendisliği ve SSH müdürlüğü deneyimi var.