23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

RS Servis kurumsal yapısını güçlendiriyor

RS Otomotiv Grubu çatısı altında faaliyetlerini sürdüren RS Servis, şirketin Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürüten Erkan Çalışkan’ı Genel Müdür olarak atarken 17 yıl boyunca hasar alanında sektör deneyimi bulunan Safiye Kanar’ı da RS Servis’in Genel Müdür Yardımcılığı görevine getirdi. 

RS Servis gerçekleştirdiği iki yeni atama ile kurumsal yapısını kuvvetlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda, RS Servis’in yeni Genel Müdürü Erkan Çalışkan olurken RS Servis Genel Müdür Yardımcılığı görevini ise Safiye Kanar üstlendi. 

Üniversite ve lise eğitimini otomotiv üzerine alan Çalışkan, 20 yıl boyunca otomotiv sektöründe satış sonrası hizmetleri, oto servis süreçleri, hasar süreçleri ve yedek parça stok süreçlerinde aktif rol aldı. RS Servis’in yeni Genel Müdür Yardımcısı Safiye Kanar ise, mobil onarım, mini onarım ve hasar yönetimi hizmetlerinde bayi ve şube yönetim ağında sahip özel servislerde 17 yıl boyunca hasar ve operasyon tecrübesiyle sektöre hizmet sağladı.

“Pazardaki yerimizi arttırmayı hedefliyoruz”

Konuya ilgili konuşan RS Servis’in yeni Genel Müdürü Erkan ÇalışkanYönetim Kurulu Başkanımız Sayın Ünal Ünaldı, RS Servis’i pazar lideri konumuna getirdi. Bizler de Yönetim Kurulu Başkanımızdan aldığımız bayrağı çok daha yukarılara taşıyarak pazardaki yerimizi daha fazla arttırmayı hedefliyoruz. RS Servis, kurulduğu günden bu yana her zaman müşteri odaklı bir servis yaklaşımı ile hizmet verdi. Müşterilerimize verdiğimiz hizmet kalitemizi zirveye taşıyarak mükemmel bir servis deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz. İş ortaklarımız olan sigorta şirketleri, acenteler ve mobil parça onarımda hizmet verdiğimiz tüm servislere de sunduğumuz hizmet kalitemizi de arttırarak devam ettireceğiz” dedi. 

“Süreçlerimizi daha şeffaf ve güvenilir biçimde yönetmeyi arzuluyoruz

“Markamız ile Türkiye çapında 63 farklı noktada hizmet verirken hizmetteki kalite anlayışımızı tüm bayilerimize ve çalışanlarımıza aktararak liderliğimizi en üst seviyeye çıkarmayı hedefliyoruz” diyen RS Servis’in Hasar ve Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Safiye Kanar ise “İş proses ve süreçleri ile hizmetin verilme süresinin her kademesini takip edebilecek ve taleplere anında cevap verebilecek güçlü bir sistem yapısı kurarak süreçlerimizi daha şeffaf, hızlı ve güvenilir biçimde yönetmeyi arzuluyoruz” diye konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER