18 Kasım 2024, Pazartesi
spot_img

RS Servis, dolu hasarı için ‘Onarım Merkezi’ kurdu

İstanbul’da yaşanan dolu ve fırtınanın hasarlarını silmek ve sigortalılara gereken hizmeti en hızlı şekilde vermek için ‘Dolu Hasarı Onarım Merkezi’ kurduklarını söyleyen RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, “RS Servis’te mini onarım ve hasar onarım hizmetleri aksamadan devam etti” dedi.

SİGORTAMEDYA | ÖZEL HABER

İstanbul’da, 27 Temmuz’da meydana gelen dolu ve fırtına sonucunda, çok sayıda araçta hasar meydana gelmişti. RS Servis 14 bin metrekarelik ‘Dolu Hasarı Onarım Merkezi’ kurarak mağdur sigortalıların yanında oldu. Dolu Hasarı Onarım Merkezi sayesinde RS Servis merkezlerinin mini onarım ve hasar onarım hizmetlerinin aksamadan devam ettiğini belirten RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, geçmişte yaşanılan dolu tecrübelerinden yola çıkıldığını ve dolu hasarlı müşterilerin daha hızlı hizmet almasının sağlandığını söyledi.

22-RS.QXD:Layout 1

‘14 bin metrekarelik alanı faaliyete geçirdik’

27 Temmuz’da yaşanan dolu ve fırtına sonrası RS Servis merkezlerine Anadolu yakasında 9 bin 500, Avrupa yakasında 2 bin adet olmak üzere toplamda 11 bin 500 başvuru yapıldığını söyleyen Ünal Ünaldı, “Dolu hasarı gören araçların onarımının yapılabilmesi için, İstanbul Maltepe’de şubemiz bulunmasına rağmen, sigorta şirketi partnerlerimizin bu süreci hızlı ve müşteri memnuniyeti odaklı olarak atlatabilmesi için bağımsız bir Dolu Hasarı Onarım Merkezi kurduk. Anadolu yakası Kartal ilçesi sınırları içinde 6 bin metrekarelik açık ve kapalı alan, yine Yenibosna şubemizden bağımsız olarak 8 bin metrekare kapalı alana sahip iki ayrı lokasyon kiraladık. Toplamda 14 bin metrekarelik alanı Dolu Hasarı Onarım Merkezi olarak faaliyete geçirdik. Bu sayede hem RS Servis merkezlerimizin mini onarım ve hasar onarım hizmetlerinin aksamadan devam etmesi hem de dolu hasarlı müşterilerimizin daha hızlı hizmet alması sağlandı” diye konuştu.

22-RS.QXD:Layout 1

Yurt dışından uzman teknik ekip getirildi

RS Servis olarak, daha önce yaşanılan dolu tecrübelerinde teknisyen sayılarının dolu hasarlı araçlar için yeterli geldiğini kaydeden Ünaldı, geçmişte sorun yaşamadıklarını hatırlattı. Ancak bu dolu hasarında teknisyen sayısının yeterli olmayacağını öngördüklerini ve dolu hasarlı araçların hızlı bir şekilde onarılabilmesi için gerekli donanıma sahip uzman teknik ekipleri yurt dışından getirdiklerini kaydeden Ünaldı, “Çok hızlı aksiyon alarak bu süreci başarılı bir şekilde yönettik” dedi.

22-RS.QXD:Layout 1

‘Her zaman sigortalıların yanındayız’

[quote font_size=”14″ color=”#ffffff” bgcolor=”#dd3333″]Günlük 60 araç kapasite ile aylık ortalama 1.500 – 1.600 araç onarımı yaptıklarını açıklayan RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, her geçen gün teknisyen sayılarını ve günlük araç kapasitelerini artırdıklarını belirtti. Sigorta şirketlerinin partner firması olarak katastrofik hasarlarda da yanlarında olduklarını açıklayan Ünaldı, “Sigorta şirketlerinin müşterilerinin memnuniyeti için her zaman hazır olduğumuzu bir kez daha göstermiş olduk ve bu durumu normal işleyişimizi aksatmadan yaptık” şeklinde konuştu.[/quote]

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER