3 Kasım 2024, Pazar
spot_img

RS Servis, dolu felaketinde 4 ayda 6 bin 500 aracı onardı

RS Servis, geçtiğimiz yıl yaşanan dolu felaketinden sonra sadece 4 aylık sürede 6 bin 500 aracın onarımını gerçekleştirdi. Bu sınavda iyi performans sergileyen firma, geçtiğimiz dolu hasarları hariç  yüzde 20 büyüme sağladı.

SİGORTAMEDYA

Türkiye’de geçtiğimiz yıl yaşanan dolu felaketi sadece sigorta sektörü için değil hasar ve yenileme hizmeti veren mini onarım şirketleri için de önemli bir sınav oldu. Bu felakette iyi bir performans gösteren şirketlerin başında da Türkiye’nin dört bir yanında birçok servis noktasıyla hasar ve yenileme hizmetleri veren RS Servis oldu. Dolu felaketinden sonra sadece 4 aylık süre içinde 6 bin 500 dolu hasarlı aracın onarımını gerçekleştiren RS Servis, yıl genelinde ise çarpma çarpışma 12 bin hasarlı araç ve mini onarımda 18 bin küçük hasarlı araç onarımını tamamladı. Mobil plastik ve alüminyum parça onarımında ise 400 bin parça toplayan RS Servis, onardığı 250 bin parça ile yine bir rekora imza attı.

2017’de yüzde 20 büyüdü

unal unaldi 4
RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı

2017 yılında yaşanan dolu felaketinin sektördeki herkes için bir sınav olduğunu kaydeden RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, “RS Servis olarak bu süreçten alnımızın akı ile çıktık. İstanbul’da bir yılda yaptığımız hasarlı araç onarımını 3 ayda yaptık. Geçen yıl hasarda ciddi büyüme kaydettik. Büyüme rakamımız bir önceki yıla göre yüzde 20 olarak gerçekleşti. Dolu hasarlı araçların onarımını katınca bu rakam yüzde 60’ı geçti” diye konuştu.

Sigorta sektörünün yükünü aldık

RS Servis olarak dolu felaketi sonrası önemli bir hizmet verdiklerine dikkat çeken Ünaldı, şunları söyledi: “5 Eylül’den sonra herkes otomobilini bırakmaya başladı. 4 aylık süre zarfında 6 bin 500 dolu hasarlı aracın onarımını yaptık. Bunun için Kartal ve Yenibosna’da iki ayrı lokasyon kiraladık. Araçların 4 bin 500’ünü Kartal’da, 2 bin’ini  ise Yenibosna’da onardık. Eylül, ekim ve kasımda günlük 100 araç onarımı gerçekleştirdik. Tabi ki bu yoğunlukta aksayan noktalarımız da oldu ve şikayet de aldık. Ancak hızlı çözümler ürettik. Bu sayede aldığımız şikayetlerin oranı yüzde 2’yi geçmedi. Normalde bir yılda yaptığımız araç onarımını üç ayda gerçekleştirdik. Sigorta şirketlerinin yükünü ciddi oranda üzerlerinden aldık.”  Ünaldı, Türkiye’nin en önemli şikayet sitesi ‘şikayetvar.com‘ sitesinde müşteri memnuniyetinde tüm sektörler sıralamasında ilk beşte yer almalarının ve  otomotiv sektöründe 1’inci sırada yer almalarının,çok önemli bir gösterge ve başarı olduğunu söyledi.

RS yurtdışına Prag’dan açılıyor

Türkiye dışında da büyüme planları yapan RS Servis, bu kapsamda ilk yatırımını Prag’da yapıyor. Şubat ayında Prag’ta faaliyet göstermeye başlayacak olan firma mayıs ayında lansman düzenleyecek. Çek Cumhuriyeti’nde piyasada önemli oyunculardan biri olmayı hedeflediklerini kaydeden Ünaldı, Prag da kurulan şirketin ortağı ve Genel Müdürü olan Fahrettin Turan’ın Çek Cumhuriyeti pazarını iyi bilmesi ve daha önce bu ülkede çeşitli eğitim ve incelemelerde bulunmuş olması sebebi ile başarıya daha hızlı ulaşacaklarını ifade etti. Çek Cumhuriyeti’nde sigorta sektörünün en büyük 4 sigorta şirketi ile şimdiden bağlantı kurduklarına dikkat çeken Ünaldı, şunları söyledi: “Türkiye’de işlerini yaptığımız ve hizmetimizden çok memnun olan sigorta şirketlerinin Çek pazarında ilk dört sırada yer alması bizim yatırım kararımızda büyük rol oynadı. Bu şirketlerin global partneri olmak için ilk adımı attık. Çek Cumhuriyeti-Prag dışında başka bir ülkede daha bu yıl yatırım yapmayı planlıyoruz.”

Tüm sektörler içerisinde müşteri memnuniyetinde ilk 5’teyiz

unal unaldi 0
RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, ‘sikayetvar.com’da yer alan bilgilere göre,  RS Servis’in Türkiye’de tüm sektörlere göre müşteri memnuniyetinde ilk 5 içinde yer aldığını söyledi. Bu durumun, Türkiye’de sigorta sektörü açısından bir kazanım  olduğunu da dile getiren Ünaldı, şu görüşleri dile getirdi: “Sigorta sektörü hizmet tedarikçilerinin müşteri memnuniyet düzeyi yükseldikçe, memnun sigortalıların en iyi pazarlama kanalı olacağını ve bu sayede sigortalılık oranına pozitif katkısı olacağını  düşünüyorum.”

Bayi ve şubelerimize takım ruhunu aşılayacağız 

RS Pullman
RS Servis 10. Bayii Toplantısı İstanbul Pullman Otel’de

Öte yandan RS Servis 27 Ocak’ta bayilerle bir ‘vizyon’ toplantısı gerçekleştirecek. Ünaldı, toplantı ile ilgili şu bilgileri verdi:

“İstanbul Pullman Otel’de olacak toplantıya, sigorta sektörünün hasar paydaşlarının birbirlerinden beklentilerinin konuşulacağı panel ile başlayacağız. Panelde konuşmacılar, Türkiye Sigorta Şirketleri Birliği (TSB) Hasar Komitesi Başkan vekili Dr. Hakan Özcan, Sigorta Eksperleri Derneği (SED) Başkanı Ahmet Nedim Erdem, İstanbul Ticaret Odası (İTO) Sigorta Acenteleri Meslek Komitesi Başkanı Levent Korkut ve 50 ilden gelen servisleri temsilen ben katılacağım.

Toplantıya toplam 500 kişi katılacak. Bu katılımcıların 400’ünü bizim çalışanlarımız, 100’ünü ise bayiler oluşturuyor. Panelin ardından vizyon toplantısının konusu ‘takım olmak’.

Koç Çetin Yılmaz’ın, ‘liderlik ve takım olmak’ üzerine tecrübelerini aktaracağı konuşmasını dinleyeceğimiz toplantıya gala yemeğimizle devam edeceğiz.”

Üç hizmet alanında da büyüyeceğiz

RS Servis’in, 2018 yılı planları ile ilgili de bilgiler veren Ünal Ünaldı, mobil onarımda sigorta şirketlerinin tercihleri doğrultusunda 1 milyon kasko poliçesinde hasar dosyasının içerisindeki Tampon onarımının eksperin tercihine bırakıldığını ve sahada başarılı olanın tercih edileceğini kaydetti. Bu sayede mobil onarımda yine ciddi bir büyüme göstereceklerini vurgulayan Ünaldı, “Mobil onarımda pazar payımız yüzde 55. Bu alanda da çok iddialıyız. Bu oran bu yıl sonunda yüzde 60’ı bulacak” dedi. Mini’de ise hızlı büyüme istemediklerini ve her yıl 2 şirket ve belirli bir poliçe sayısı hedeflediklerini ifade eden Ünaldı, bu yıl içinde Quick ve Doğa Sigorta ile anlaştıklarını belirtti. Ünaldı, hasar onarımı konusunda da önlerinde çok ciddi bir pazar olduğunu ve 2018 de bu alanda 2017’ye göre yüzde 60 büyüyerek 20 bin hasarlı araç sayısına ulaşmak istediklerini kaydetti.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER