RS Servis, 400 çalışanı ve 100 bayisiyle 10. Bayi Toplantısı’nı 27 Ocak’ta Pullman Hotel’de gerçekleştirdi. Toplantıda sigorta sektörünün geleceği ve sorunları da ele alındı.
Sigorta sektöründeki sorunlar ve beklentiler RS Servis tarafından düzenlenen bayi toplantısında masaya yatırıldı.
10’uncu Bayi Toplantısı’nı İstanbul’da Pullman Otel’de 400 çalışan ve 100 bayisi ile yapan RS Servis’in organizasyonuna konuşmacı olarak TSB Hasar Komite Başkan Yardımcısı Dr. Hakan Özcan, İTO Komisyon Başkanı Levent Korkut, SED Başkanı Ahmet Nedim Erdem ve RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı katıldı. Toplantının moderatörlüğünü ise RS Servis’ten Hakan Muştu yaptı.
Sigortalıyı memnun etmeliyiz
Aracıların en önemli görevinin sigortalıyı memnun etmek olduğunu kaydeden İTO Komisyon Başkanı Levent Korkut , “Sigortalılar bizim himayemizde olmalıdır. Örneğin dolu felaketinde bir hizmet yarışına girdik. Sigortalıları memnun etmek zor oldu. Ancak sektör böyle bir olaya hazırlıksız yakalansa da yüzünün akıyla çıkmayı başardı” dedi.
Dolu bizim için bir sınavdı
RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı da dolu felaketine kimsenin hazırlıklı olmadığını, RS Servis’in çalışanlarıyla birlikte bu işin altından alınlarının akıyla çıktığını söyledi. Ünaldı, şöyle devam etti: “RS Servis olarak en hesaplı en kaliteli hizmeti veriyoruz. Çalışanlarımızın eğitimlerine önem veriyoruz. Dolu hasarı bizim için bir sınavdı. Eksiklerimizi yazılım tarafında hissettik. Yazılım konusunda çalışmalarımızı yoğun şekilde sürdürüyoruz. Tüm Türkiye’ye teknisyenler yetiştireceğiz.”
Ünaldı, 10’uncu bayi toplantısında yeni bir marka için çalışmalara başlayacaklarını da söyledi.
Hizmette standart olmalı
SED Başkanı Ahmet Nedim Erdem konuşmasında, araç kaskolarında küçük hasarlar için ekspertiz sürelerinin uzunluğunun sigortalı için en büyük sorunlardan biri olduğuna işaret etti. Servislerin kategorize edilmesi gerektiğini vurgulayan Erdem, “Avrupa sigortacılığı bu sorunu çözdü. Hizmette bir standart olmalı. Hasar hesaplaması dijital sürece geçmeli” yorumunu yaptı.
Sigortalılara şeffaf olmalıyız
TSB Hasar Komite Başkan Yardımcısı Dr. Hakan Özcan da, sigorta sektöründe en önemli sorunların başında sigortalıların neyi satın aldıklarını bilmemelerinin geldiğini belirterek, “Konuyu sigortalılarımıza doğru bir şekilde aktarmalıyız. Yine onların ne istediklerini iyi anlamamız gerekiyor. Bunun yanında şirketlerin sigortalılara her konuda daha şeffaf davranmaları önemli” diye konuştu.
Gala yemeği düzenlendi
Basketbol Koçu Çetin Yılmaz da takım olmanın öneminden bahsettiği konuşmasında, takım oyuncusu seçerken önceliğiin dürüst, güvenilir, özverili insanları seçmek olduğunu söyledi.
Programın sonunda RS Servis çalışanlarına gösterdikleri başarı ve özveri için ödül verildi.
Toplantı, kokteyl ve gala yemeği ile sona erdi.