23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

RS Servis bayileri ve çalışanlarıyla ‘sektör’ü konuştu

RS Servis, 400 çalışanı ve 100 bayisiyle 10. Bayi Toplantısı’nı 27 Ocak’ta Pullman Hotel’de gerçekleştirdi. Toplantıda sigorta sektörünün geleceği ve sorunları da ele alındı.

Sigorta sektöründeki sorunlar ve beklentiler RS Servis tarafından düzenlenen bayi toplantısında masaya yatırıldı.

rs bayii toplantisi 4
10’uncu Bayi Toplantısı’nı İstanbul’da Pullman Otel’de 400 çalışan ve 100 bayisi ile yapan RS Servis’in organizasyonuna  konuşmacı olarak TSB Hasar Komite Başkan Yardımcısı Dr. Hakan Özcan, İTO Komisyon Başkanı Levent Korkut, SED Başkanı Ahmet Nedim Erdem ve RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı katıldı. Toplantının moderatörlüğünü ise RS Servis’ten Hakan Muştu yaptı.

Sigortalıyı memnun etmeliyiz

levent korkut rs
Aracıların en önemli görevinin sigortalıyı memnun etmek olduğunu kaydeden İTO Komisyon Başkanı Levent Korkut , “Sigortalılar bizim himayemizde olmalıdır. Örneğin dolu felaketinde bir hizmet yarışına girdik. Sigortalıları memnun etmek zor oldu. Ancak sektör böyle bir olaya hazırlıksız yakalansa da yüzünün akıyla çıkmayı başardı” dedi.

Dolu bizim için bir sınavdı

unal unaldi 3
RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı
 da dolu felaketine kimsenin hazırlıklı olmadığını, RS Servis’in çalışanlarıyla birlikte bu işin altından alınlarının akıyla çıktığını söyledi. Ünaldı, şöyle devam etti: “RS Servis olarak en hesaplı en kaliteli hizmeti veriyoruz.  Çalışanlarımızın eğitimlerine önem veriyoruz.  Dolu hasarı bizim için bir sınavdı.  Eksiklerimizi yazılım tarafında hissettik.  Yazılım konusunda çalışmalarımızı yoğun şekilde sürdürüyoruz.  Tüm Türkiye’ye teknisyenler yetiştireceğiz.”

unal unaldi 1

Ünaldı, 10’uncu bayi toplantısında yeni bir marka için çalışmalara başlayacaklarını da söyledi.

Hizmette standart olmalı

rs servis bayii toplantisi 2
SED Başkanı Ahmet Nedim Erdem
konuşmasında, araç kaskolarında küçük hasarlar için ekspertiz sürelerinin uzunluğunun sigortalı için en büyük sorunlardan biri olduğuna işaret etti.  Servislerin kategorize edilmesi gerektiğini vurgulayan Erdem, “Avrupa sigortacılığı bu sorunu çözdü. Hizmette bir standart olmalı.  Hasar hesaplaması dijital sürece geçmeli” yorumunu yaptı.

Sigortalılara şeffaf olmalıyız

hakan ozcan rs
TSB Hasar Komite Başkan Yardımcısı Dr. Hakan Özcan
da, sigorta sektöründe en önemli sorunların başında sigortalıların neyi satın aldıklarını bilmemelerinin geldiğini belirterek, “Konuyu sigortalılarımıza doğru bir şekilde aktarmalıyız.  Yine onların ne istediklerini iyi anlamamız gerekiyor. Bunun yanında şirketlerin sigortalılara her konuda daha şeffaf davranmaları  önemli” diye konuştu.

Gala yemeği düzenlendi

cetin yilmaz

Basketbol Koçu Çetin Yılmaz da takım olmanın öneminden bahsettiği konuşmasında, takım oyuncusu seçerken önceliğiin dürüst, güvenilir, özverili insanları seçmek olduğunu söyledi.

rs bayii toplantisi odul
Programın sonunda RS Servis çalışanlarına gösterdikleri başarı ve özveri için ödül verildi.

Toplantı, kokteyl ve gala yemeği ile sona erdi.

rs bayi toplantisi 1

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER