Remed Assistance’ın yapay zeka uygulaması Remy ile turistlerin PCR testi süreçleri kolay ve hızlı şekilde planlanıyor. PCR test randevusu oluşturulması ve randevu takibi gibi süreçleri gerçekleştiren Remy’nin 2021 yılında 1 milyonun üzerinde soruyu yanıtlaması bekleniyor.
Remed Assistance, dijitalleşen dünyada müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği en üst seviyeye taşımak için göreve başlayan metal yakalı çalışanına, ‘Remy‘ adını verdi.
Yapay zeka uygulaması Remy çalışmalarına, pandemi döneminde turistlerin en önemli ihtiyaçlarından biri olan PCR testi süreçlerini yöneterek başladı. Remy, ilk olarak; Kazakistan Hükümeti’nin, vatandaşları da dahil olmak üzere, ülkeye giriş yapan tüm yolcular için zorunlu tuttuğu PCR testi süreçlerinden sorumlu oldu. Artık Remy ile; Türkiye, Mısır ve Birleşik Arap Emirlikleri başta olmak üzere bölge ülkelere tatil amaçlı giden turistlerin, ülkelerine geri dönerken yapması zorunlu olan PCR testi süreçleri kolay ve hızlı bir şekilde planlanıyor.
Remy, kritik bir boşluğu dolduruyor
PCR test süreçlerini otomatize etmekle başladıkları bu yeni sürecin, 1993’ten bu yana seyahat asistans alanında hizmet sundukları hizmetlerle, dünyanın her yerinden insanların hayatını kolaylaştırma hedefiyle pekiştiğini ifade eden Remed Türkiye CIO’su Erdinç Uğurlu, “Özellikle pandemi döneminde, yüksek kalite standartlarıyla ülkelerin mevzuatları ile uyumlu hizmetlerin yaygınlaşması çok önemli. Remy’nin sunduğu hizmetler bu anlamda kritik bir boşluğu dolduruyor. Pandemi sırasında olduğu gibi, pandemi sonrasında da hizmetlerimizi günün gerekliliklerine uygun şekilde tasarlamaya ve turizm sektörünün gelişmesine katkıda bulunmaya devam edeceğiz.” dedi.
Remed Türkiye’nin gündemi yapay zeka
Soruların anında yanıtlanması, PCR test randevusu oluşturulması ve randevu takibi gibi süreçleri gerçekleştiren yapay zeka uygulaması Remy, hem web hem de Whatsapp üzerinden hizmet veriyor. Haziran ortasından itibaren 7/24 çalışarak operasyonel kapasiteyi %20 artıran Remy, 5.000 PCR talebini karşılayarak toplamda 100.000 işlem gerçekleştirdi. Remy’nin 2021 yılında 1 milyonun üzerinde soruyu yanıtlaması bekleniyor.
Asistanstan sağlığa birçok alanda yapay zekâ kullanmayı planlayan Remed Assistance’ın ajandasında, bu konuda önümüzdeki dönemde yatırım planları bulunuyor. Remed Türkiye CIO’su Erdinç Uğurlu veri odaklılık, robotik, chatbot ve yapay zekâ uygulamalarının ajandalarda daha fazla yer tutacağının da altını çiziyor. Önümüzdeki dönemlerde Remy, Remed Grup’a bağlı bütün markalar için 7/24 kesintisiz hizmet vererek tüm müşterilerine değer yaratmaya devam edecek.