Ürün portföyünü büyütmeyi sürdüren Ray Sigorta bu kapsamda kasko portföyüne eklediği yeni üyesi ‘Tek Kasko’yu acente ve müşterilerine sundu.
Acenteleri ve müşterileri için hizmetler geliştirmeye devam eden Ray Sigorta, konut sigortalarında sunduğu kişiselleştirilebilir çözümlerin ardından kasko branşındaki ürün yelpazesine de ‘Tek Kasko’yu ekledi. Genişletilmiş kasko poliçelerindeki tüm teminat ve asistans hizmetlerini kapsayan Tek Kasko ürünü, aracını sadece kendisi kullanan müşterilere yüzde 15’ten başlayan ve yüzde 20’ye ulaşan oranlarda indirim avantajları sunuyor.
“Aracını sadece kendisi kullananlar için en avantajlı ürün”
Ürüne ilişkin açıklamalarda bulunan Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, değişen müşteri ihtiyaçları doğrultusunda her branşta olduğu gibi kasko branşında da ürün çeşitliliğini artırmaya devam ettiklerini söyleyerek “Halihazırda portföyümüzde yer alan Ray Kasko, Baby On Board (BOB) Kasko, İkinci Şans Kasko, KaskHom ve Başlangıç Kasko ürünlerimize şimdi Tek Kasko’yu ekliyoruz. Toplamda 6 farklı kasko ile müşterilerin kendi standartları ve taleplerini karşılayacak geniş bir ürün gamı oluşturduk. ‘Ne eksik ne fazla, tam da ihtiyaca göre sigorta’ söylemimiz doğrultusunda, müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre ürünler geliştirmeye devam ediyoruz. Böylece acentelerimize de portföylerini koruma ve genişletme imkânı sağlıyoruz. Bu anlayış ile kurguladığımız ‘Tek Kasko’ ürünümüz teminat olarak genişletilmiş kasko ürünlerimizin tüm özelliklerini barındırıyor. Aracına gözü gibi bakan, sürücü koltuğunu paylaşmayı tercih etmeyen geniş bir müşteri grubumuz bulunuyor. Bu açıdan Tek Kasko, aracını sadece kendisi kullanan müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılayacak en avantajlı ürün olarak öne çıkıyor” dedi.
“İhtiyaçlara özel çözümler üretiyoruz”
Erdoğan, müşterileri ve iş ortakları ile yakın temasta kalarak ihtiyaçlara özel çözümler ürettiklerini belirterek “Tek Kasko, paydaşlarımızla yaptığımız görüşmelerde aldığımız geri bildirimlerle geliştirdiğimiz bir ürün oldu. İş ortaklarımızın ürünlerimizi benimsemesi ve ürünün yapısına uygun müşterilere ulaştırması bizim için çok değerli. Biz de ürünümüzü geniş kitlelere tanıtabilmek için iletişim çalışmalarına başladık. Trafikteki zorluklara “ben TEK, siz hepiniz” diye meydan okuyan müşterilerimizin yanında olduğumuz Tek Kasko reklam kampanyamız çok yakında yayında olacak” dedi.