Ray sigorta kurumsal web sitesini yeniledi. Tek bir format yerine, müşteriyi tanıyan ve önerilerini buna göre şekillendiren kapsamlı web sitesi ile ziyaretçilere hızlı ve kolay kullanım imkanı sunuluyor.
Ray Sigorta, yeni bir tasarım anlayışı ile en son global trendlere uygun olarak yenilenen ve müşteri deneyimini odağına alan yeni web sitesiyle ziyaretçilerin sigorta ihtiyaçlarını anında anlayarak onlara uygun ürün ve ipuçlarını ekrana getiriyor. Bu sayede Ray Sigorta’nın ihtiyaca yönelik ve kişiselleştirilmiş sigorta ürünleri portföyündeki yenilikçi yaklaşım web sitesine de yansıyor.
Müşteriyi tanıyan ve önerilerini ona göre şekillendiren web sitesi, ziyaretçilere çok daha hızlı ve kolay bir kullanım imkanı sunarken tüm mobil cihazlara uyumlanabilen yeni arayüzü ile bilgisayar, cep telefonu ya da tabletleri üzerinden siteye giriş yapan tüm ziyaretçiler aynı deneyimi yaşayabiliyor. Yeni web sitesinde, müşteriler Ray Sigorta’nın geniş ürün portföyünde yer alan tüm ürünlerle ilgili bilgilere vakit kaybetmeden ulaşırken sigorta müşterisinden acenteye, hatta kariyerine Ray Sigorta’da devam ettirmek isteyen adaylara kadar tüm ziyaretçiler için çözümler ve öneriler yer alıyor.
Kişiye yönelik çözümler
Ray Sigorta’nın yenilenen kurumsal web sitesinde, ziyaretçilere yol gösterici anahtar özellikler de sunuluyor. Müşterilerin sigorta ihtiyaçlarını anlamak ve kişiye yönelik en doğru çözümü sunmak için geliştirilen ‘Ürün Seçme Sihirbazı’ ile ziyaretçinin seçtiği risklere uygun teminatlar ve bu teminatları içeren ürünler kolayca bulunurken ‘Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?’ sayfası ile de tüm sigorta ihtiyaçları hakkında detaylı bilgiler yer alıyor. Yaşam evrelerine göre sınıflandırılan başlıklar sayesinde müşteriler aradıkları bilgilere kolayca ve hızlıca erişebilirken, sigorta seçimlerinde nelere dikkat edilmesi gerektiği de belirtiliyor.
Önceliklere göre farklı ürünler
Herkesin hayattaki öncelikleri ve tutkularının bir birinden ayrı olduğunu ifade eden Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “Yaşam döngüsünün kaçınılmaz bir parçası olarak hayatımızın farklı anlarında önceliklerimiz de farklıdır. Uzun zamandır profesyonel hayatın içinde, evli ve çocuklu bir kişi ile ilk kez kendi evine çıkan bir gencin öncelikleri de, sigorta ihtiyaçları da aynı olamaz. Web sitemizde yer alan ‘Yaşam Evreleri’ bölümü tam da bu bakış açısından doğdu. Biz sigorta konusunda hiçbir fikri olmayan kişilere bile yardımcı olabilecek bir site kurmaya çalıştık. Müşteri, kendisi için hangi ürünün daha doğru bir tercih olacağını bilmek zorunda değildir. Müşteriyi doğru yönlendirmek ve ihtiyacını tam olarak karşılamak biz sigortacıların görevidir.” dedi.
Erdoğan, dijital dönüşümün, günün dünyasında bütünsel bir gelişimi yakalamak için oldukça kritik olduğuna dikkat çekerek “Dijital dönüşüm, müşterilerin değişen ihtiyaçlarını karşılamak için en kritik süreçlerden biri. Bu alanda kapasitesini artırmış, yatırımlarını doğru planlamış ve yeniliklere hazır olan kurumların sahip olduğu avantajlar salgın döneminde sigortacılar ve sigortalılar tarafından çok daha net bir şekilde anlaşıldı.” şeklinde konuştu.
Acentelere özel içerikler
Ray Sigorta olarak daha dijital ve verimli olmak için gerçekleştirdikleri yatırımların meyvelerini toplamanın gururunu yaşadıklarını belirten Erdoğan, “Adımlarımızı atarken hem müşterilerimizin hem de acentelerimizin memnuniyetini odağımıza alıyoruz. Örneğin, yenilenen web sitemizde, acentelerimiz için de özel içeriklerimiz var. İş ortaklarımıza yönelik duyurularımıza, şirketimizden haberlere artık bir tık ile kolayca ulaşabiliyorlar. ‘Ürün Sihirbazı’ ve ‘Yaşam Evreleri’ bölümleri, acentelerimiz adına da müşterilerini daha iyi tanımaları ve daha iyi öneriler sunabilmeleri için oldukça faydalı. Diğer yandan sitemizde en yakın acente, en yakın sağlık kuruluşu, en yakın anlaşmalı servis bölümleri, kullanımları daha kolay olacak şekilde yeniden tasarlandı. Yenilenen web sitemizde tüm iş ortaklarımız için modern, hızlı ve pratik çözümlerimizle sektördeki farkımızı ortaya koyduk.’ dedi.
Kurumsal değil organik içerikler
Erdoğan, yeni web sitesinde kurumsal bir görünüm yerine müşterilerin hayatına dokunacak organik içerikler tercih ettiklerini söyleyerek “Yeni web sitesi ile mevcut ve potansiyel sigortalılara yardımcı olmak ve Türkiye’deki sigorta bilinirliğini geliştirmek istiyoruz.” dedi.
Faydalı içeriklerle sigorta bilincinin artırmayı ve sektöre katkı sağlamayı hedeflediklerini belirten Erdoğan, “Müşteriler, ürünlerimizi almasa da içeriklerimizden faydalanarak sigorta ihtiyaçları hakkında bilgi sahibi olabilir. Kişisel ihtiyaçlara uygun terzi işi ürünler sunan dinamik bir şirket olarak, sigortalı birinci görevimiz.” şeklinde konuştu.