Pandemi ve günümüz koşulları gereği müşteri beklentilerinin değişimini dikkate alan Ray Sigorta, kişiselleştirilmiş ürünlerle portföyünü genişletiyor. Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “Artık sigortacılık tek tip ürünlerle rekabetin ötesinde; müşteriye doğru anda, doğru fiyatla ve kapsamla ulaşmaya dönüştü” dedi.
Pandemi ve günümüz koşulların etkisiyle, sigorta sektörü de dahil olmak üzere tüm sektörler yeni ihtiyaçlar paralelinde gelişerek şekillenirken, müşterilerin o anki talep ve ihtiyaçlarını odağına alan kişiselleştirilmiş ya da ‘terzi işi’ ürünler de ön plana çıkıyor. Bu durumdan yola çıkan Ray Sigorta, geniş kesimlere hitap eden genel tanımlı ürünlerin yanına özel ihtiyaç ve koşullara uygun olarak tasarladığı kişiselleştirilmiş ürünlerle portföyünü genişletiyor. Terzi işi poliçeleri doğru hedefe ulaştırmanın hem üretimi hem de müşteri memnuniyetini artırdığına dikkat çeken Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “Artık sigortacılık tek tip ürünlerle rekabetin ötesinde; müşteriye doğru anda, doğru fiyatla ve kapsamla ulaşmaya dönüştü” dedi.
Sigortalılık oranının artmasına yardım ediyoruz
Bir sigorta şirketinin, beklentilerin hızla değiştiği bir dönemde müşterilerin ihtiyaçlarını en iyi şekilde araştırıp buna göre çözüm üretmesi gerektiğini vurgulayan Erdoğan, şunları söyledi: “Hızla değişen ve dijitalleşen dünyada Ray Sigorta olarak elimizde bulunan verileri en iyi şekilde değerlendiriyor, müşterilerimizin isteklerini, ihtiyaçlarını iyi analiz ediyoruz. Bu sayede, sektörde yer alan geleneksel ürünlerin tam olarak temas edemediği ya da teminat açığı bulunan noktaları belirleyip, riskleri doğru değerlendirerek bu alanlarda potansiyel sigortalılara kişiye özel çözümlerle ulaşarak terzi işi ürünlerle fark yaratıyoruz. Ürün yapısının tam olarak örtüşmediği ihtiyaçlara dokunuyor, teminat açığının kapanmasına ve sigortalılık oranının da artmasına yardım ediyoruz.”
Bireyler kendilerine uygun ürünleri alıyor
Erdoğan, devreye aldıkları ürünlerle ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Ürünlerimizle müşterilerimizin önceliklerini ve ekonomik kaygılarını odağımıza alarak ilerliyoruz. ‘Baby on Board (BoB) Kasko’ ile 0-6 yaş arası çocuk sahiplerine özel avantajlar veriyor; ‘Başlangıç Kasko’ ürünümüz ile kullanım dışı öngörülemeyen risklere karşı bütçe dostu teminatlar öneriyor ve ‘İMM Tamam’ ürünümüzle de ek ihtiyari mali mesuliyet limitleri sunuyoruz. Bir diğer yandan Cyberalla Siber Güvenlik Sigortası ürünümüzle de dijital dünyada kişisel bilgilerin korunması gibi sigorta ihtiyacı olan yeni alanları destekliyoruz. Çözümlerimize gösterilen talepler de doğru yolda olduğumuzun önemli bir göstergesi. Örneğin, BoB Kasko’yu alan müşterilerimizin yüzde 40’ı ilk kez kasko yaptırmış. Bugüne kadar sunulan ürünlerle ikna olmayan müşteriler, kendilerine uygun hissettikleri ürünler ile kasko alma konusunda ikna oluyor.”