10 Aralık 2024, Salı
spot_img

Ray Sigorta istikrarlı ve karlı büyümesini sürdürüyor

leventsismanogluRay Sigorta bir önceki yıl bilançosunda yakaladığı olumlu sonuçları 2013 yılında daha da ileriye taşıyarak, yılı 354 milyon 298 bin 992 TL prim üretimi ve 8 milyon 565 bin 429 TL vergi öncesi kar ile kapattı. Brüt prim gelirini yüzde 16,4 büyütürken, aktif büyüklüğünü yüzde 18,2 artırarak 381 milyon 275 bin 823 TL’ye yükseltti.

Sigorta sektörünün son yıllarda en fazla zorlandığı teknik karlılıkta ise 2013 yılında yüzde 17,9 artışla 38 milyon 2 bin 166 TL olarak gerçekleştirdi. Sigortalılar ve mağdur 3. şahıslara yıl boyunca yapılan hasar ödemesi brüt 138 milyon 253 bin 792 TL olurken, Ray Sigorta’nın hasar yaklaşımı her zaman “Zor anında hep yanında” ilkesi çerçevesinde gerçekleşti. .

Ray Sigorta’nın en önemli iş ortağı olan acenteleri ve çalışanlarıyla birlikte zoru başaran bir ekip olduğunu belirten Ray Sigorta Genel Müdürü Levent Şişmanoğlu, “Sigorta sektöründe zoru başaran bir ekip olarak 2013 yılında portföyümüzü yola ilk çıkarken belirlediğimiz ideal dağılımda gerçekleştirerek, motor dışında yüzde 58,5 oranla 207 milyon 152 bin 727 TL, motor branşında ise yüzde 41,5 oranla 147 milyon 146 bin 265 TL prim ürettik. Sigorta sektörünün son yıllarda çok büyük sınavlar verdiği teknik karlılıkta ise yüzde 17,9 artışla 38 milyon 2 bin 166 TL teknik kara ulaştık. Acentelerimizin ve çalışanlarımızın özverili çalışmaları ve alınteri ile şekillenen bu finansal sonuçlar, büyük ailemizin geleceğine hep birlikte çok daha büyük bir güvenle bakmamızı sağlarken, bizleri daha büyük hedeflere ve başarılara ulaşma konusunda yüreklendirmeye devam ediyor” dedi.

Ray Sigorta’nın dağıtım kanallarıyla kazan-kazan prensibi doğrultusunda aynı hedef doğrultusunda son 3 yılda çok önemli başarılara imza attığını belirten Şişmanoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Son 3 yılda imza attıklarımız, bize daha iyisini yapabileceğimizin heyecanını ve inancını veriyor. 2014 yılında da her yıl bir öncekinden daha iddialı olan hedeflerimize doğru hızlı ve emin adımlarla ilerlemeye; vizyonumuzda belirttiğimiz gibi Türkiye’nin değer yaratan sigorta şirketi olmak için çalışmaya devam edeceğiz. Ray Sigorta için önümüzdeki dönem daha iyi hizmet ile daha çok müşteriye ulaşacağımız bir yıl olacaktır.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER