En iyi deneyimleri sunabilmek için çerezler gibi teknolojileri kullanarak cihaz bilgilerini depolama ve/veya erişim sağlıyoruz. Bu teknolojilere onay vermek, bu site üzerinde gezinme davranışı veya benzersiz kimlikler gibi verilerin işlenmesine izin verecektir. Onay vermemek veya verilen onayı geri çekmek, belirli özelliklerin ve işlevlerin olumsuz etkilenmesine neden olabilir.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
TRAFİK KOMİSYONLARININ % 10 LA SINIRLANDIRILMASI HATALI BİR UYGULAMA OLMUŞTUR. ZATEN FİYATLAR GENELDE BAKILDIĞINDA % 50 DÜŞMÜŞ VAZİYETTEDİR. DÜŞEN FİYATLAR% 10 KOMİSYON DÜŞÜKTÜR.BU KOMİSYONUN VERGİ, PERSONEL , KİRA VE DİĞER GİDERLER DÜŞÜLDÜKTEN SONRA KALANI KAYDA DEĞER BİR TUTARIN ALTINDA KALMAKTADIR, KOMİSYON ORANININ %13-15 BANDINA OLMASI GEREKTİĞİ KANISINDAYIM.
SAYGILARIMLA
SEFER BİÇİNCİLER
sektörümüze hayırlı uğurlu olsun :))
BİR ACENTE OLARAK HAYALİMDEKİ TRAFİK SİGORTASI MODELİ TIPKI DASK MODELİ OLMASI ŞEKLİNDEDİR. POLİÇELERİN ÜZERİNDE ŞİRKET İSİMLERİ DEĞİL, TRAMER YAZMALIDIR. TÜM ÜLKE GENELİNDE TRAMER ADI ALTINDA UYGULANMALIDIR. TÜM BU TARTIŞMALAR VE KARGAŞALIK ORTAMI SON BULMALI, NASIL KOLAYCA DASK YAPABİLİYORSAK HERKESİN DASKTA KULLANDIĞI GİBİ ORTAK TEK BİR EKRANDAN POLİÇE YAZMASI VE DASKTA OLDUĞU GİBİ YILDA BİR KEZ DEVLETİN YAPACAĞI FİYAT GÜNCELLEMELERİYLE YOLA DEVAM EDİLMESİ ŞEKLİNDE OLMALIDIR.
Devlet o yükün altına gırecek kadar akılsız değil. Trafık branşı o fıyatlar ıle herşekilde zarardır. 400 500 TL ye o temınatlara Trafık poliçesi olmaz. Alt lımıt 700 ler 800 ler olmalıdır.
BİRDE BUNU PTT VE İNTERNETTEN SATIŞI OLDUMU DEME KEYFİNE.ARKADAŞLAR BU TÜR SÖYLEMLER İLE KENDİ AYAĞIMIZA SIKARIZ .ÖNCE KENDİ ÖZLÜK HAKLARIMIZI OTURTALIM POLİÇELERİN NEREDE ,NASIL,HANGİ KOŞULLARDA , KİM ,KOMİSYON ORANI VS SORULARININ CEVABINI NETLEŞTİRELİM.YOKSA SİGORTA ŞİRKETLERİ GİBİ SERBEST PİYASADAN BİR ANDA GELDİĞİ NOKTAYI GÖRÜYORSUNUZ