Quick Sigorta yeni dergisi Q MAG’ın ilk sayısını yayınladı. Derginin içinde sadece sigorta haberleri yok. Dergide, sosyal hayattan, kültüre ve kent yaşamına kadar geniş bir yelpazede yazılar yer alıyor.
Quick Sigorta, Kent –Kültür- Sigortacılık Dergisi Q MAG’ı yayınladı. LOG Dergisi işbirliği ile yayınlanan dergi sadece bir sigorta dergisi olmayacak. Derginin ilk sayısı ile ilgili bilgi veren Quick Sigorta CEO’su Levent Uluçeçen, derginin iletişim çalışmalarına önemli bir katkı yapacağına dikkat çekerek, “Q MAG iletişim çalışmalarımızın, içerik üreterek etkileşim yaratma faaliyetlerimizin bir ürünü. Q BLOG ve Q MAG alanlarında önemli yayınlar. İçerisinde insanlara sigortacılık konusunda ihtiyaç duydukları bilgileri sunarken, aynı zamanda keyif alacakları röportaj, haber ve inceleme tarzı içerikler yeralıyor” dedi.
Uluçeçen, bu yayınlardan son derece olumlu geri dönüşler aldıklarını belirterek, “Çabalarımızın sonucunu görmek güzel” ifadesini kullandı.
Amaç keyifle okunması
Quick Sigorta İletişim ve Pazarlama, Genel Müdür Yardımcısı Dr. İsmail Kızılbay ise Q MAG’in bir sigortacılık dergisi olmadığını belirterek, şunları söyledi. “İçinde okuyucuların işine yarayacak, sigortacılık konusunda bir kültür yaratma çabası olan haberler var. Ancak öncelikli amaç tabi ki keyifle okunması. Örneğin kapak konumuz “parfüm”. Konunun ustası Vedat Ozan ile röportajımız yer alıyor. Gezi, motorsiklet dünyası, sosyal medya üzerine keyifli yazılar var. Bu bakımdan dergiyi klasik bir kurumsal yayın olarak görmüyoruz. Binlerce bastırılıp, masalarda kapağı açılmadan duran dergilerden olsun istemedik. Bu nedenle satışı yapılan bir dergi ile birlikte dağıtılıyor.”