Posta Gazetesi’nin Hayatımız Sigortalı sayfasında, sigorta sektörünün bireylerin ihtiyaçlarına dokunarak geliştiği ve tüketiciye dokunan şirketlerin kazanacağı belirtildi.
Posta Gazetesi’nin 19.02.2018 tarihindeki Hayatımız Sigortalı sayfasında Güneş Sigorta Genel Müdürü Süreyya Çetin Güneş Sigorta’nın geliştirdiği ürünlerle sigortacılık bilincinin artırılmasında önemli rol oynadığını belirtti. Çetin “Tüketicisini tanıyan, ihtiyaçlarını bilen, nasıl hizmet istediğini anlayan şirketler daha fazla tüketiciye dokunan ürünler hazırlayacaktır. Bunun örneklerini de hem sigorta sektöründe hem de diğer sektörlerde görüyoruz. Biz de hem ürün hem de hizmet geliştirirken tüketici ihtiyacını iyi anlayarak ve analiz ederek yönümüzü belirliyoruz. Tüketiciye dokunan ürün ve hizmetler sigorta penetrasyonunun ve dolayısıyla sigortalılık bilincinin de artmasını sağlayacaktır” dedi. Türkiye’nin büyüdüğüne ve ekonominin geliştiğine dikkat çeken Çetin’e göre tüm bunlar sigorta sektörüne olumlu olarak yansıyor.
Kaybedecek şeylerimizin sayısı artıyor
Son 10 yılda çoğu kişinin konutlarını ve araçlarını yenilediğini belirten Çetin, “Kaybedecek şeylerimizin sayısı arttı. Gelişme demek kaybedecek daha çok şey anlamına geliyor.
Sektör olarak bizde eğitimden sağlığa ve emekliliğe kadar her konuda çeşitli çözümler sunuyoruz. Hayatın her alanında sigorta var. Bütün hayatımız aslında bir yanı ile sigortaya dokunuyor. Bu nedenle tüketicilerin bu güvence altına girmeleri gerekiyor” diye konuştu.
Havuz sistemi faydalı olacak
Güneş Sigorta olarak geçtiğimiz yıl trafik sigortaları konusunda üzerine düşen görevi yaptıklarını belirten Çetin, konu ile ilgili şunları söyledi: “Bunu özellikle 12 Nisan sonrasında birkaç şirketle birlikte ekranlarımızı açık tutarak gösterdik. Havuza kesinlikle değişmemesi gereken bir sistem olarak bakıyorum”.
“Sigorta poliçesi acenteden alınır”
SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ise, ‘Sigorta Poliçesi Acente’den Alınır’ başlıklı köşe yazısında televizyon haberlerinde sigorta sektörü ile ilgili olumlu haber olmadığını belirtirken “Oraya çıkıp demeç veren sektör acenteleri bile sektörü kötülemek zorunda hissediyor kendisini. Çünkü iyi bir haberse, ‘haber bülteni’nde zaten yer almaz. Benim fabrikası yanmış, evine hırsız girmiş, eşi hayatını kaybetmiş, otomobili çalınmış, kaza yapmış ama tüm bu mağduriyetleri giderilmiş, tazminatı almış bir kişinin habere konu olduğunu gördünüz mü? Tabi ki hayır. dedi.
Sigorta şirketlerinin mesajlarını, yeni ürünlerini ve tüketiciye olan faydalarını içeren haberlerle okuyucunun karşısına çıkan POSTA’nın sigorta sayfası “Hayatımız Sigortalı” deneyimli ekonomi gazetecisi SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ve profesyonel ekibi tarafından hazırlanıyor.