23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

POSTA’DA BU HAFTA: ‘Tüketiciyi farklı ürünlerle tanıştıracağız’

Posta Gazetesi’nin Hayatımız Sigortalı sayfasında, trafik branşındaki son düzenlemeyle birlikte gelen zorluklar ele alındı. Ergo Türkiye CEO’su Theo Kokkalas, tüketiciye dokunmak, ihtiyaçlarına odaklanmak için çapraz satışın şart olduğunu söyledi. Kokkalas, sigortalılarının taleplerini öngörerek her branşa özel ürünler geliştirdiklerini ifade etti.

posta gazetesi 23052017

“Tüketiciyi farklı ürünlerle tanıştıracağız” başlıklı 22 Mayıs 2017 tarihli Posta Gazetesi’ndeki Hayatımız Sigortalı sayfasında,  trafik branşındaki son düzenleme, aşılması gereken yeni bir zorluk olarak tanımlandı. Çözümün tüm gelişmiş pazarlarda olduğu gibi serbest piyasa koşullarının sağlanması ve şirket rezerv seviyelerinin yakından takip edilmesinden geçtiği vurgulandı.

Ergo Türkiye CEO’su Theo Kokkalas, kamuoyu nezdinde trafik sigortaları ile beraber tüm branşlarda sigorta bilincini artırmanın önemine işaret etti. Kokkalas, “Tüketiciye dokunmanın ve yakından tanıyarak ihtiyacına odaklanmanın önemli olduğunu biliyoruz. Bu noktada çapraz satış oldukça önem taşıyor. Bu sayede hizmet sunduğumuz müşterilerimizi daha yakından tanıyor ihtiyaç ve taleplerini öngörerek, her segmente özel ürünler geliştiriyor; müşterilerimize ve acentelerimize değer katıyoruz” diye konuştu.

Yeni yılda serbest tarifeye ‘dönülebilirse’

SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ise, “Yeni yılda serbest tarifeye dönülebilirse” başlıklı makalesinde, trafik sigortalarında kaosun farklı şekilde sürdüğüne dikkati çekti. Marmaris’te uçuruma yuvarlanan ve 24 anne-kızın vefat ettiği trafik kazasını hatırlatan Kantar, şunları söyledi: “TÜVTÜRK araç muayenesinde sorun çıkan araçların bilgisini, Emniyet yetkilileri de kötü sürücülerin bilgilerini sigorta şirketleri ile paylaşmalı ki kötü sürücüler yüzünden iyi sürücüler mağdur olmasın. Bir umut olarak yeni yılda serbest tarifeye geri dönüldüğünde fiyatların tekrar hızla artmaması için bu iş birliğinin önemini çok daha fazla olarak görüyorum.”

 

*Sigorta şirketlerinin mesajlarını, yeni ürünlerini ve tüketiciye olan faydalarını içeren haberlerle okuyucunun karşısına çıkan POSTA’nın sigorta sayfası “Hayatımız Sigortalı” deneyimli ekonomi gazetecisi SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ve profesyonel ekibi tarafından hazırlanıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER