Posta Gazetesi’nin bu haftaki ‘Hayatımız Sigortalı’ sayfasının manşetinde “Sigortayı halkın ayağında kadar götürüyor” başlıklı haber dikkat çekiyor.
Haberde Quick Sigorta’nın tüketiciye daha rahat ulaşabilmek için ilçelerden sonra mahalleler bazında da acente sayısını artırmayı planladıklarını belirten Quick Sigorta Genel Müdürü Ahmet Yaşar, “Tüketicinin bize ulaşacağı aracı noktalarımızı Türkiye’nin kılcal damarları olan mahallelere kadar ulaştırıyoruz” değerlendirmesinde bulunuyor.
Sigortacıların gözü gençlerde!
Sigorta Medya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar’ın, bu hafta Posta’daki köşesi, “Sigortacıların gözü gençlerde!” başlığını taşıyor. Kantar, bu haftaki yazısında gençlerdeki sigortalılık oranının düşük olduğuna dikkat çekerek, “Sigorta sektörü uzun bir zaman gençleri kendisine hedef kitle olarak belirlemedi. Ama bugün gençler sektör için önemli bir potansiyel. Şimdilerde şirketler özellikle sağlık sigortası, Bireysel Emeklilik Sistemi, cep telefonu sigortası, siber risklere karşı sosyal medya hesaplarını koruma gibi konularda gençlere ulaşmak istiyor” değerlendirmesinde bulunuyor.