Posta Gazetesi’nin 18 Eylül 2017 tarihli Hayatımız Sigortalı sayfasında, Axa Sigorta Türkiye CEO’su Guillaume Lejeune’nin açıklamalarına yer verildi. Lejeune, farklı mobil uygulamalar ile tüketicilerin değişen davranış ve beklentilerine hızla yanıt verdiklerini açıkladı.
Posta Gazetesi’nin Hayatımız Sigortalı sayfasında bu hafta, Axa Sigorta Türkiye CEO’su Guillaume Lejeune’nin açıklamalarına yer verildi. Tüketicilerin değişen davranış ve satın alma beklentilerini gözeterek, onların isteklerine hızlı dönüş yaptıklarını söyleyen Lejeune, dijital alternatiflerle zaman kaybetmeden hemen aksiyon aldıklarını belirtti. Lejeune, “Tamamen müşteri odaklı inovatif çözümlere odaklanan bir ekosistem yaratarak dünyanın her yerindeki müşterilerimizin beklentilerini en üst seviyede karşılamak için çalışıyor, dijital projeler geliştiriyoruz” ifadelerini kullandı.
Axa Sigorta, bu amaç doğrultusunda “Dert Varsa Derman Axa” sloganıyla yeni bir kampanya da başlattı. Şirketin yeni reklam kampanyasında, ünlü oyuncu Gürgen Öz’ün canlandırdığı Oytunç karakterinin sigorta konusundaki bilgi yetersizliği ve problem çözme konusundaki sıra dışı yöntemlerini anlatıyor.
Sigorta bir masraf mı?
SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ise “Sigorta bir masraf mı?” başlıklı köşe yazısında, sigortanın önemine değindi. Sigorta’nın bir masraf olmadığını ifade eden Kantar, “Hayatta hiç bir şeyin garantisi yok, bütçemiz elverdiği şekilde hayatımızı ve malımızı sigortaya emanet etmekte fayda var” önerisinde bulundu.
*Sigorta şirketlerinin mesajlarını, yeni ürünlerini ve tüketiciye olan faydalarını içeren haberlerle okuyucunun karşısına çıkan POSTA’nın sigorta sayfası “Hayatımız Sigortalı” deneyimli ekonomi gazetecisi SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ve profesyonel ekibi tarafından hazırlanıyor.