Posta Gazetesi’nin bu hafta yayınlanan Hayatımız Sigortalı sayfasının manşetinde “Mobil Kaza Tutanağı hasar ödeme sürecini kısalttı” başlığını taşıyor.
Haberde Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi’nin geliştirdiği Mobil Kaza Tutanağı Uygulaması’nın hem sigortalıların hem de sigorta şirketlerinin işini kolaylaştırdığına yer veriliyor. Haberde dijital ortamda 5 dakikada doldurulabilen Mobil Kaza Tutanağı ile hasar ödeme süreçlerinin 15 günden yaklaşık 2 güne kadar düştüğüne dikkat çekiliyor.
İntişar ederse husule gelebilir, bu ahvalde sigorta zor…
Sigortamedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar’ın, bu hafta Posta Gazetesi’nde çıkan köşe yazısı; “İntişar ederse husule gelebilir, bu ahvalde sigorta zor…” başlığını taşıyor. Kantar, yazısında sigorta sektörünün tüketiciye kendini anlatmakta zorlanan bir sektör olduğuna dikkat çekiyor. Özellikle sigorta sözleşmelerindeki eski kelimelere vurgu yapan Kantar, gençleri sigorta sektörüne dâhil etmenin konuşulduğu bugünlerde şirketlere öncelikle işe bu yazıları düzeltmekle başlamak gerektiğini belirtiyor.