Posta Gazetesi’nin bu haftaki Hayatımız Sigortalı sayfasında, ”İyi oynayacağız, sigortayı sevdireceğiz” başlığı ile verilen haberde Quick Sigorta’nın Türkiye’de sigorta bilincini artırmak ve sigortayı halka sevdirmek için yaptığı stratejilere yer verildi.
Haberde, sektörde 1’inci yılını kutlayan ve son dönemde dijital sigortacılık anlayışıyla adından söz ettiren Quick Sigorta’nın yeni genel müdürü Ahmet Yaşar’ın bu konuda izleyeceği strateji yer aldı. Önümüzdeki dönemde Quick Sigorta’nın izleyeceği yolu futboldan benzetme yaparak açıklayan Yaşar, “Arjantin gibi oynayacağız, sigortalıya keyif vereceğiz; sigortayı Arjantin’in futbolu sevdirdiği gibi sevdireceğiz” diyor.
Bayram Sigortası!
SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar’ın bu hafta Posta’daki yazısının başlığı; “Bayram sigortası!” Yazısında yaklaşan bayram tatili ile birlikte tüketicilere ‘sigorta’ hatırlatması yapan Can Kantar, ironik bir benzetme ile gündeme getirdiği Bayram Sigortası’nı şöyle açıklıyor: “Elbette Bayram Sigortası diye bir şey yok ama bayram veya diğer tatillerimizde yaptırmamız gereken sigorta ürünleri çok.” Kantar, yazısında bu ürünleri Zorunlu Trafik Sigortası, Konut sigortası ve kasko olarak sıralıyor.