POSTA Gazetesi’nin bu haftaki Hayatımız Sigortalı sayfasında, dünyada yeniden yapılanma sürecine giren Axa’nın Türkiye’deki stratejilerine yer verildi.
Axa, için “MÜŞTERİ” hep odak noktasıdır başlıklı yazımız şu şekilde: Türkiye’de de hayat dışı ve hayat/emeklilik branşlarında faaliyet gösteren Axa, dünyada yeniden yapılanma sürecine girdi. Geçtiğimiz hafta, Axa Group Uluslararası & Yeni Pazarlar CEO’su ve Yönetim Kurulu Üyesi Benoît Claveranne, Türkiye’de basın mensupları ile bir araya geldi.
Axa olarak önceliklerinin hep müşteri olduğunu belirten, Axa’nın müşterisini her zaman dinlediğini söyleyen Claveranne, “Onları en orta noktaya koyarız. Onlardan aldığımız geri dönüşe göre yeni stratejiler oluştururuz. Çünkü sigorta şirketleri sigortalılara en iyi hizmeti taahhüt ettiğine göre bu sözlerini yerine getirmelidir. Biz her zaman stratejilerimizi müşterilerimizin isteklerine göre belirleriz” dedi. “Türkiye’de 125 yıldır varız, daha da kalmak istiyoruz” dedi.
“En yenilikçi sigorta şirketiyiz”
Claveranne, Türkiye’de öncelikle organik bir büyümeyi hedeflediklerini bununla birlikte fırsatlara da kapalı olmadıklarını söyledi. Axa olarak en yenilikçi sigorta şirketi olduklarını belirten Claveranne,” Türkiye’de yenilikçi bir ülke” diyerek düşüncelerini belirtti.
Axa Sigorta CEO’su Guillaume Lejeune, “Axa Group, Türkiye’ye desteğini artıracak. Bu doğrultu da Axa Türkiye pekala Axa Group içerisinde büyüme lideri olacak potansiyele sahip” dedi.
SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ise “Sigortanı yenilerken dikkat” başlıklı köşe yazısında Kantar “Yıl sonu yaklaştığında özellikle kurumları sigorta poliçelerini yenileme telaşı başlar. Sigortaların özellikle de kurumsal sigortaların yenilenmesi hiç de küçümsenecek bir olay değildir . Bu işin takibi özellikle KOBİ’lerde patron düzeyinde de olmalı. Ciddiye alınmalı ve profesyonel destek alınmalı” dedi.