POSTA Gazetesi’nin 30 Ocak 2017 tarihli Hayatımız Sigortalı sayfasına, yaptırdığı sigorta sayesinde büyük bir riskten kurtulan memnun sigortalı konuk edildi. Sigortalı işletme, sigortası sayesinde doğal afet sonrası bir haftada tekrar üretime başladı.
Sakarya’yı sular altında bırakan selden etkilenen bir işletme, birgün lazım olur diye 20 yıl sigorta primi ödedi, sigorta sayesinde bir haftada tekrar üretime başladı. Hasar onarımı konusunda hiçbir işe ellerini sürmediklerini belirten Alkur Kapı Sistemleri Fabrika Müdürü Recep Sak, “Sel çok geniş bir alanı etkiledi. OSB’nin etrafındaki duvarları yıkacak boyutta bir su baskını söz konusuydu. Burada birçok işletme zarar gördü. Biz ise 20 yıl sigorta primi ödedik, ‘bir gün lazım olur’ dedik, o gün bugünmüş” dedi.
Olayın ardından acentenin eksperle birlikte fabrikaya geldiğini söyleyen Sak, acente tercih etme sebeplerinden birinin, zor durumda kaldıklarında acentenin de yanlarında olması olduğunu vurguladı. Sak, “Acentemiz, eksper ile birlikte geldi. Eksper, gerekli hasar tespiti yaptı ve bize bir yol haritası sunuldu” diye konuştu.
‘Bana bir şey olmaz’ diyenlere de oluyor!
SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ise “‘Bana bir şey olmaz’ diyenlere de oluyor!” başlıklı yazısında her konuda önlem almak gerektiğini belitti. Kantar, “Bütçemiz elverdiği kadar sigortalarımızı yaptıralım. Buna rağmen başımıza bir şey geliyorsa, sonrasını sigortacılara bırakalım” uyarısında bulundu.
Sigorta şirketlerine seslenen Kantar: “Mağduriyeti önlenmiş memnun sigortalılarınız ile bizi buluşturun. Memnuniyetlerini tüm kamuoyu duysun” dedi.
Sigorta şirketlerinin mesajlarını, yeni ürünlerini ve tüketiciye olan faydalarını içeren haberlerle okuyucunun karşısına çıkan POSTA’nın sigorta sayfası “Hayatımız Sigortalı” deneyimli ekonomi gazetecisi SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ve profesyonel ekibi tarafından hazırlanıyor.