Posta Gazetesi’nin 31 Temmuz 2017 tarihli Hayatımız Sigortalı sayfasında, İstanbul’da temmuz ayında yaşanan iki şiddetli yağışın, binlerce ev, iş yeri ve araçta büyük hasarlar oluşturduğu ve sigortasını yaptıran vatandaşın bu afetten gördüğü zararın karşılanmaya başlandığı duyuruldu.
Posta Gazetesi’nin Hayatımız Sigortalı sayfasında bu haftaki sayısında, afetlerde sigortalı olmanın önemine dikkat çekildi. “Sigortalı afetzede hasarda 5 kuruş ödemiyor” başlıklı haberde, İstanbul’da temmuz ayında yaşanan iki şiddetli yağışın yol açtığı hasarlarda, sigortalı vatandaşın elini cebine sokmadan zararlarının karşılandığı belirtildi.
Yaşanan felaketlerin sigortalı olmanın önemine dikkat çektiği belirtilen haberde, poliçelerde sel, fırtına ve dolu teminatlarının olup olmadığının kontrol edilmesi gerektiği de ifade edildi. Ayrıca trafik sigortasının sanıldığı gibi araçlarda oluşan göçüklere teminat vermediği ve Zorunlu Deprem Sigortası’nın sel hasarlarını karşılamadığı konusunda da uyarılarda bulunuldu.
Sigortalı vatandaşın hasar ödeme sürecini başlatabilmesi için izlemesi gerekli adımlar da haberde yer aldı.
“Sel alıp götürmeden…”
SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ise “Sel alıp götürmeden…” başlıklı yazısında, sigortanın beklenmeyen felaketlerde devreye giren bir sistem olduğunu vurgu yaparak, “Yaşanan olaylarda sigorta şirketleri, acenteler, eksperler, hasar onarım şirketleri mağdur vatandaş için seferberlik içerisinde. Uyku yok, mesai sınırlaması yok, full hizmet peşinde” dedi.
Felaketlerin ne zaman, nerede gerçekleşeceğinin belli olmadığını bir kez daha gösterdiğini söyleyen Kantar, “Kaskomuzu ev ve iş yeri sigortalarımızı yaptıralım. Hem de aylık iki paket sigara parasına, haberiniz olsun” ifadelerini kullandı.
*Sigorta şirketlerinin mesajlarını, yeni ürünlerini ve tüketiciye olan faydalarını içeren haberlerle okuyucunun karşısına çıkan POSTA’nın sigorta sayfası “Hayatımız Sigortalı” deneyimli ekonomi gazetecisi SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ve profesyonel ekibi tarafından hazırlanıyor.