Acente yönetim sistemi Polibis, acentenin müşterileri, sigorta şirketleri ve diğer acenteler ile arasındaki muhasebesini tutarken, tüm faaliyetlerini de bir merkezden yönetmesini sağlıyor.
Acentelerin tüm faaliyetleri Polibis ile tek çatı altında toplanıyor. Bulut ve mobil teknolojilere odaklı geliştirilen acente yönetim sistemi Polibis, Pamukkale Üniversitesi ve Pamukkale Teknokent Yönetici tarafından onaylı bir Ar-Ge projesi niteliği taşıyor.
Acentenin müşterileri, sigorta şirketleri ve diğer acenteler ile arasındaki muhasebesini tutan Polibis, ayrıca poliçe takibi yapıyor, diğer acenteler arasındaki ay sonu mutabakatlarını otomatik olarak çıkarıyor. Türkiye’nin ilk ve tek mobil acente yönetim sistemi olan Polibis’in iPhone, iPad ve Android uygulamaları da bulunuyor.
Polibis’in genel özellikleri ise şöyle sıralanıyor:
- Acente içi ön muhasebe
- Gece gündüz tüm verilerinize ulaşıp müşterinize online hizmet verebileceğini mobil uygulama seçeneği
- Hangi müşterinizin siz aradığını öğrenmek için Mobil Arayan Müşteri Uygulamaı
- Müşteri bazında poliçe takibi
- Hızlı arama modülü (TC, Vergi No, Plaka, Ad-Soyad’a göre)
- Süresi biten poliçeler hatırlatma sistemi
- Üretim transferi (Excel, XML ve Web Servisi)
- İş ortakları ağı (Diğer Polibis kullanıcısı olan paslaştığınız iş ortaklarından otomatik poliçe çekme)
- Acente komisyon oranları belirleme ve otomatik poliçe prim paylaşımı
- Acente mutabakat modülü (dönemsel analiz ve ay sonu mutabakat raporları)
- Gelişmiş raporlama (poliçe tipi, şirket, acente, üretim yeri, müşteri bazlı raporlamalar)
- Ek kullanıcı tanımlama ve yetkilendirme
- Potansiyel müşteri takibi modülü
- Kredi kartı, pos cihazı ve banka hesapları takip sistemi
- Excel ve PDF formatında raporlar ve çıktı alma modülü
- Tahsilat, gelir, gider, valör, virman modülleri
- Hatırlatma ve ajanda sistemi
- Pratik kasa modülü
- Çek senet modülü
- Excel tablosundan toplu müşteri aktarım modülü (bakiyeli)