Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu sunacakları farklı ürünlerle iş süreçlerini hızlandıracaklarını söyledi.
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, sunacakları farklı ürünlerle hem sigortalıların hayatını kolaylaştırmayı hem de sigorta farkındalığını artırmayı hedeflediklerini söyledi.
Bunun için önceliklerinde sosyal medya platformlarında yapacakları kampanyalar olduğuna, mobil uygulamalar konusunda çalışmalarının da devam ettiğine değinen Pamukçu, “Acentelerimize ve müşterilerimize farklı ara yüz ve farklı özelliklerle kullanacakları, onlara gerçek anlamda fayda sağlayacak ve hayatlarını kolaylaştıracak mobil uygulamalarımızı geliştiriyoruz” dedi.
“Büyük fark yaratacağız”
Acente portallarında farklı projelerin çalışmalarının devam ettiği bilgisini veren Pamukçu, “Ayrıca web servislerle kendi iş süreçlerini iyileştirmek ve satış kanallarını geliştirmek için yapacakları projelere yüzde yüz destek vermeye devam edeceğiz. Büyük veri kullanımı ve iş zekâsı uygulamalarıyla ilgili yatırımlarımız devam ediyor, önümüzdeki dönemde daha da artmasını planlıyoruz. Bu da sigortalılara kişiselleştirilmiş hizmet sunmamızda büyük fark yaratacaktır” diye konuştu.
“Acentelere yatırım yapıyoruz”
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E Baturalp Pamukçu, hem çalışanları hem de iş ortaklarının artan iş hacimlerine paralel olarak operasyonel yükünü azaltmak için bilgi işlem altyapılarında iyileştirme ve güncelleştirme çalışmaları yaptıklarını da söyledi. Pamukçu, “Önceliğimiz, kullanıcıların hayatlarını kolaylaştırarak iş süreçlerini hızlandırmak ve karar mekanizmalarını daha çabuk hareket ettirerek etkinliğini artırmak” şeklinde konuştu.
Pamukçu, acenteleri için yaptıkları teknolojik yatırımları şu şekilde anlattı: “Sistem altyapımızda yaptığımız çalışmalarla birlikte acente portalımızda acentelerimizin teklif verme / poliçe üretme süreçlerini kolaylaştırmak için Jet Satış adını verdiğiniz kullanıcı dostu ara yüzler aracılığıyla hızlı ve kolay bir şekilde bu işlemleri yapmalarına destek sağlıyoruz. Ayrıca isteyen acentelerimize kendi projelerinde kullanabilmeleri için ürünlerimize ait poliçe web servislerini kullanmaları için gerekli web servisleri sağlıyoruz. Sağlamış olduğumuz teknolojik desteklere acentelerimiz tarafından her zaman olumlu geri dönüşler oluyor.”
Yaptıkları yatırımların, poliçe sayısının artmasında da etkin bir rol oynadığından bahseden Pamukçu, dijital pazarlama ve sosyal medya kullanımının burada çok önemli olduğuna değindi.
Dijital dönüşüm
Dijital dönüşümün hayatlarımızı ve iş yapma şekillerimizi temelinden değiştirdiğini ifade eden Pamukçu, “Dijital pazarlama, sosyal medya, mobil uygulamalar, Nesnelerin İnterneti, üç boyutlu yazıcılar, finans alanındaki teknolojik girişimler, giyilebilir teknolojiler ve son zamanlarda sıkça duyduğumuz Endüstri 4.0 gibi kavramlar ve teknolojiler elbette sigortacılığı da etkiliyor, değiştiriyor ve dönüştürüyor. Araçlarda telematik sistemlerin kullanılmasıyla ya da giyilebilir teknolojilerdeki sağlık uygulamalarıyla sigorta şirketlerinin sigortalıları daha iyi anlayıp onların ihtiyaçlarına uygun çözümler üretmeye başladıklarını görüyoruz. Hem dünyada hem de ülkemizde bu dönüşüm sürecinin henüz başlarındayız” dedi. Dijitalin maliyetleri azaltmada kesinlikle etkili olduğunu düşünen Pamukçu, şirket içi iş süreçlerindeki hızı artırmak, operasyonel maliyetleri azaltmak, satış kanallarının ve sigortalıların hayatlarını kolaylaştıran uygulamalar ortaya koymak için dijitalden faydalanılabileceğini vurguladı.