İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ne katılan NN Hayat ve Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Alper Erdinç, Nielsen ile yürüttükleri otomatik katılım araştırmasında öne çıkan temel faktörün güven olduğunu söyledi.
Marketing Türkiye ve Marketing & Management Institute tarafından bu sene 9’uncusu düzenlenen İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu, 28 Eylül’de Ankara’da gerçekleşti. Türkiye’nin pek çok ilini ziyaret eden etkinliğin bu seneki ana teması “Yeni Nesil İşler, Süreçler ve Ürünler” olarak belirlendi.
Etkinlikte, NN Hayat ve Emeklilik adına Genel Müdür Yardımcısı Alper Erdinç, “Bilinen Yeniden Tasarlandı” adlı bir konuşma yaptı. NN Group, NN Hayat ve Emeklilik ve Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) hakkında detaylı bilgi veren Erdinç, 1 Ocak 2017 itibarıyla yürürlüğe girecek olan otomatik katılım uygulaması hakkında da merak edilenleri katılımcılarla paylaştı. Alper Erdinç, ayrıca Nielsen ile yürüttükleri otomatik katılım araştırmasının çarpıcı sonuçlarını da aktardı. Araştırmaya göre; her 10 kişiden 8’inin otomatik katılımı duyduğunu ve 10 kişiden 4’ünün sisteme dâhil olmaktan memnun olduğunu belirten Erdinç, araştırmada öne çıkan temel faktörün “güven” olduğunu vurguladı. Erdinç; yüzde 25 devlet katkısı, cayma süresinin sonunda verilecek bin TL değerindeki ek devlet katkısı ve sistemin düzenli tasarruf etmeye teşvik etmesinin önemli adımlar olduğunu belirtti. Erdinç, araştırmaya göre işverenlerin sistemin ülke ekonomisine ve çalışan bağlılığına katkı sağlayacağını düşündüğünü de paylaştı.
Neden NN Hayat ve Emeklilik’e güveniliyor?
NN Hayat ve Emeklilik’in uzun süreli yürüteceği entegre iletişim kampanyalarıyla katılımcılara ulaşmayı hedeflediğini vurgulayan Erdinç, otomatik katılımda neden NN Hayat ve Emeklilik’in tercih edilmesi gerektiğini şu sözlerle dile getirdi: “NN Hayat ve Emeklilik olarak 170 yıllık köklü bir geçmişe sahip NN Group’un çatısı altında faaliyet gösteriyoruz. Başta Avrupa olmak üzere 18 ülkede faaliyet gösteriyoruz ve dünya çapında 15 milyonu aşan müşteriye hizmet veriyoruz. BES, Türkiye’de uygulanmaya başladığından beri müşterilerimizin finansal geleceklerini güvence altına almalarına yardım ediyoruz. Emeklilik konusunda sahip olduğumuz bilgi birikimi ve deneyimimiz mevcut müşterilerimizin bizi tercih etme ve bize güvenme sebeplerinin başında geliyor. Bu konudaki uzmanlığımıza ve finansal gücümüze güveniyorlar”
“Otomatik katılımda da mükemmel müşteri deneyimi yaşatacağız”
Türkiye’de fon getirilerinde sektöre kıyasla başarılı bir performans sergilediklerini belirten Erdinç, “Ağustos 2016 sonu verilerine göre, son 10 yılda ortalamada sektörden yüzde 5 daha fazla getiri sağladık ve son 5 yılda alternatif yatırım araçlarına göre daha yüksek getiri elde ettik. Müşterilerimizin ayrıcalıklı hissetmelerini sağlamak amacıyla sektörün en kapsamlı bağlılık programını hayata geçirdik. ‘Önce Sen Dünyası’ ismini verdiğimiz programımız ile sağlık, konut, ulaşım, tatil, hobi ve spor alanlarında onlara ayrıcalık ve avantaj sunuyoruz. Ayrıca internet ve mobil şubemiz, otomatik katılım hattımız, sesli yanıt sistemimiz ve sosyal medya hesaplarımız ile katılımcılarımız bize ihtiyaç duydukları her an kolayca ulaşılabiliyor. Otomatik katılımda da NN’in bu konuda sahip olduğu global deneyim ve uzmanlığı ile her zaman müşterilerimizin yanında olacak ve kolay, hızlı ve güvenilir süreçlerimiz ile onlara en mükemmel müşteri deneyimini yaşatacağız” şeklinde konuştu.