2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Oto Sigortaları ve Hasar Teknolojileri masaya yatırıldı

Oto sigortalarının dijital dönüşümü ve hasar teknolojilerinin sektördeki etkisinin konuşulduğu Oto Sigortaları ve Hasar Teknolojileri Meet-up’ı yapıldı.

Oto sigortalarının dijital dönüşümü ve hasar teknolojilerinin sektördeki fark yaratan etkisinin konuşulduğu Oto Sigortaları ve Hasar Teknolojileri Meet-up’ı; 18 Şubat 2020 Salı günü, saat 14.00’da Yıldız Teknik Üniversitesi Beşiktaş Kampüsü’nde bulunan Yıldız Oditoryum’da gerçekleşti.

Sigortacılık sektöründe, teknolojilerin ve inovasyon çalışmalarının önünü açmak, Insurtech girişimlerini desteklemek için global ekosistem olarak; gerçekleştirdiğimiz etkinliklere Oto Sigortaları ve Hasar Teknolojileri’ni de ekledik. Etkinliğe insurtech girişimleri ve sektörün önemli isimleri katıldı.

İnovasyonun önemi

Açılış konuşmasını Yıldız Teknopark Genel Müdür Yardımcısı İsa Turgut İnci ve Insurtech Hub Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Acer’in yaptığı etkinlikte; İsa Turgut İnci teknoparkların girişimcilere sağladığı kazanımlardan; Yıldız Kuluçka’nın insurtech dikeyinde yaptığı çalışmalardan ve sigorta sektöründe inovasyonun öneminden bahsetti.

Insurtech Hub Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Acer ise oto sigortalarında 2019 verilerini paylaşıp; oto sigortalarında verimliliğin nasıl arttırılabileceğine ve hasar sürecinde teknolojik dönüşümün buna nasıl katkı sağlayacağına global startup’lardan örnekler vererek değindi.

İlk kısmında oto sigortaları ve hasar teknolojileri dikeyinde üç farklı insurtech’in sahneye çıktığı etkinlikte; start-up’lar izleyenlere 10 dakikada ürünlerinin sektörde fark yaratan etkisini anlattılar. Etkinliğin bu kısmında sahneye çıkan insurtech girişimleri Yokaya, Archmir ve Ortus4c oldu.

Oto Sigortaları ve Hasar Teknolojiler paneli

Etkinliğin ikinci kısmında ise Oto Sigortaları ve Hasar Teknolojiler paneli gerçekleştirildi. TOBB SEİK & TÜSED Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nedim Erdem’in moderatörlüğünde gerçekleşen panelde; Quick Sigorta Oto Sigortaları Müdürü İbrahim Ağacık; Anadolu Sigorta Hasar Yönetimi Müdürü Emin Ayık, HOMER Auto Service Genel Müdürü Haluk Yeşilbayraktar yer aldı.

Panelde yapay zeka ve telematik çözümleri başta olmak üzere, teknolojinin hasar sürecinde sigortalıya; ekspere ve sigorta şirketine ne gibi avantajlar sağlayabileceğinden, insanın her zaman üretimde odak noktası olup; teknolojinin sadece insana yardımcı olan bir araç olması gerektiğinden bahsedildi. Ayrıca panelistler Ahmet Nedim Erdem’in sorduğu sorularla bünyesinde; görev aldıkları firmalarda dijital dönüşüm ve teknolojik inovasyonların neler olduğundan bahsetti.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER