RS Servis, geçen yılki dolu faciası sırasında bir AVM’nin çatısında bulunan soğutma sistemlerinin dolu nedeniyle ağır hasar gören kondenserlerini başarıyla onardı. Konuyla ilgili atanan eksper’de önemli açıklamalarda bulundu.
Teknolojinin gelişmesiyle tüm sektörlerde olduğu gibi sigorta sektöründe de branşlararası çizgiler kaybolmaya başladı. Bunun en iyi örneklerinden biri İstanbul’da 2107 Temmuz ayında yaşanan dolu olayı sırasında görüldü. Dolu hasarında sigorta şirketlerine partnerliğini ispatlayan ve 6500 araca onarım hizmeti veren RS Servis, geçen yılki dolu faciası sırasında bir AVM’nin çatısında bulunan soğutma sistemlerinin dolu nedeniyle ağır hasar gören kondenserlerini de başarıyla onardı.
Çözüm ve hizmet üretmek bizim işimiz
Konuyla ilgili RS Servis CEO’su Ünal Ünaldı şöyle konuştu: “RS Servis Mobil Plastik ve Alüminyum parça onarım kabiliyetimiz ve kalitemiz, sektör liderliğimiz ile tescillendi. Kalitemizin ve kabiliyetimizin oto dışı sigorta eksperleri tarafından da, kondenser onarım hizmeti ile test edilmesi ve karşılığında alınan sonucun hem müşteri memnuniyeti hem de tasarruf noktasında çözüm odaklı olması tüm paydaşlar için güzel bir çalışma oldu. Çözüm üretme yeteneğimizi dolu hasarlı araçlarda gösterebildiğimiz gibi dolu hasarlı Oto dışı branşında da göstermek bizim için gurur verici bir çalışma oldu. Emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Oto Dışı hasarlarda çözüm ve hizmet üretmek üzere yeni bir direktörlüğümüzün hizmete gireceğini de Oto Dışı Sigorta Hasar Departmanlarına ve Oto Dışı Sigorta Eksperlerimize de bu vesile ile duyurmuş olalım.”
Ülkemize tasarruf sağladık
Söz konusu hasarın sigorta şirketi tarafından atanan eksperi İlter Mutlu Türk ise konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Soğutma kondenserleri çalışma prensibi olarak oto radyatörleriyle aynı işi yapıyorlar. Yani ısı geçişi sağlıyorlar. Üstelik aynı malzemeden imal ediliyorlar. Dolu sonrasında iklimlendirme sistemlerinin yetkili servisi, tüm kondenserlerin yenilenmesi gerektiğini ifade ederek çok yüksek bedelli bir teklif sundu. Üstelik teslim süresi de aylarla ifade ediliyordu. Konuyu RS Servis ile görüştüm ve mutlaka deneme yapmak istediklerini söylediler. Gerçekten çok uğraştılar ve sonunda hem sigortalının sorunu hızlıca çözüldü, hem de yüzde 60 tasarruf sağlandı. Böylece, para da ülkemizde kaldı. Yakın gelecekte elektrikli otomobiller yaygınlaştığında, bugün oto dışındaki tedarikçi firmaların da oto eksperleriyle bu tür projelerde çalışacağına inanıyorum.”