22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

Oracle’ın yeni bulut ürünü maliyetleri azaltıyor

Oracle, müşteri hizmetleri deneyimini destekleyen en yeni ‘Oracle Saha Hizmeti Bulut’ ürününü piyasaya sundu.

Oracle eski adıyla TOA Teknolojileri olarak bilinen Oracle Saha Hizmeti Bulutu ürününün yeni ve kapsamlı bir sürümünü piyasaya sürdüğünü duyurdu. Oracle’ın uçtan uca bulut müşteri hizmetleri ürününün bir parçası olan bu en yeni sürümünün yeni saha hizmeti özellikleri, müşteri memnuniyeti ve yanıt sürelerini iyileştirirken hizmet sunumu maliyetlerini de azaltıyor.

Saha hizmeti, aralarında telekomünikasyon, kamu hizmetleri, yüksek teknoloji ve imalatın da yer aldığı çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren markalar için müşteri hizmetlerinin temel taşı. Saha hizmeti ataması, bir şirketin farklılığını göstereceği bir müşteri deneyimi sunmak üzere müşterileriyle yüz yüze olabileceği tek zaman. Zaman esaslı, sezgisel ve kendi kendine öğrenim teknolojisine sahip olan, Oracle Saha Hizmeti Bulutu, doğru saha kaynağının her işe zamanında ve işi ilk seferinde tamamlamak için gereken bilgi ve parçalar ile birlikte erişebilmesini temin amacıyla saha kaynakları için en verimli iş çizelgeleri ve seyahat güzergahlarını oluşturmaya yardımcı oluyor.

Oracle Hizmet Bulutu, tedarikçiler arasında “tüm kanallardan yüksek hacimde hizmet sunabilen” ve “müşteri sorularına kanala özel cevaplar verebilecek temel bir bilgi yönetimi katmanına sahip olan” bir ürün olarak da tanımlanıyor.

Corporation’ın Sipariş Gerçekleştirme ve Hizmet bölümünde BT Yöneticisi olan Julia Neary, yeni sürümle ilgili şunları söylüyor: “Pella’da her zaman müşterilerimizin beklentilerini aşmaya çalışıyoruz ve Oracle Saha Hizmeti Bulutu’nun yeni sürümüyle birlikte müşteri hizmeti yetkinliklerimizde yepyeni seviyelere çıkıyoruz. Manüel süreçlerimizi azaltmaya ve hizmet teknisyenlerimizin yönetimini iyileştirmeye çoktan başladık. Daha da önemlisi Oracle Saha Hizmeti Bulutu’nu müşterilerimizin ihtiyaçlarına daha hızlı, daha güvenilir ve daha verimli yanıt verecek şekilde kullanabiliyoruz.”

Oracle Saha Hizmeti Bulutu’nun en yeni sürümünde kullanıma sunulan yeni özellikler ve entegrasyonlar şunlar:

  • Genişletilmiş Saha Kaynağı Yöneticisi:  Mobil bir cihaz kullanarak saha amirleri artık tüm saha faaliyetlerini, saha hizmetini sunan ekibin kapasitesi hakkındaki ek bilgilerle birlikte gerçek zamanlı olarak yönetebiliyor. Bu yeni özellikler sayesinde sahadaki işgücü değişen müşteri ihtiyaçlarına hızlıca yanıt verebilirken sahadaki kaynaklar arasındaki işbirliği de basit ve verimli bir hal alıyor.
  • Otomatikleştirilmiş Acil İş Ataması: Şirketler artık Oracle Saha Hizmeti Bulutu’nu kullanarak acil durumlara yanıt verebiliyor. Bir olay gerçekleştiğinde uygulama otomatik olarak işe en yakın konumdaki saha kaynağını belirler ve anında bu saha kaynağını acil nitelikteki olaya yönlendiriyor. Herhangi bir insan müdahalesi olmaksızın otomatik olarak eyleme geçebilme yetkinliği, şirketlerin, ilgili kaynaklarını hızlıca görevlendirebilmesine yardımcı olacaktır ki bu özellik de şirketlerin acil durumlarda fark yaratabilmesine imkan tanıyor.

Oracle E-İş Yönetim Sistemi ile Entegrasyon: Bu entegrasyon, işlerin programlanmasını ve envanter takibi fonksiyonlarını basit ve verimli hale getiriyor. Oracle Entegrasyon Bulut Hizmeti (ICS) ile sunulan yeni entegrasyonlar sayesinde Oracle Saha Hizmeti Bulutu müşterileri, Oracle Satış Bulutu gibi diğer bulut uygulamalarıyla kolayca ve hızlıca entegre olabiliyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER