‘Oracle Müşteri Deneyimi Bulut Paketi’ndeki yenilikler sayesinde kuruluşlar, tüm kanallarda ve cihazlarda tutarlı ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunma imkanına sahip oluyor.
Kuruluşların tüm kanallarda, temas noktalarında ve etkileşimlerde tutarlı ve kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi sunmalarına yardımcı olmak için “Oracle Müşteri Deneyimi (CX) Bulut Paketi”nde bir dizi yenilik kullanıma sunuldu. Bu son yenilikler sayesinde kuruluşlar Oracle Satış Bulutu, Oracle Ticaret Bulutu, Oracle Hizmet Bulutu ve Oracle Pazarlama Bulutu’nda yapılan geliştirmelerle birlikte satış, ticaret, müşteri hizmetleri ve pazarlama alanlarındaki modern müşteri deneyimlerini benimseyebiliyor.
Oracle’ın satış ekiplerine gelirleri arttırmak için ihtiyaç duydukları modern süreçleri, araçları, kaynakları ve bilgiyi sunma taahhüdünü daha üst seviyelere taşıyan Oracle Satış Bulutu artık yeni mobil özellikler de içeriyor. Yeni Çağrı Raporu uygulaması, satış temsilcilerinin kritik önemdeki ve sıkça gerçekleştirilen çağrı raporu görevlerini hareket halindeyken bile yapabilmelerini sağlayarak mobil verimliliği artırıyor, yeni Mobil Komisyonlar uygulaması ise satış temsilcilerine ücretlerini herhangi bir zamanda ve herhangi bir yerde gözden geçirme imkanı tanıyarak satış performansı yönetimini geliştiriyor. Aralarında Anlaşma Yönetimi uygulaması, Oracle Ses uygulaması ve Oracle Satış Bulutu Mobil uygulamasının da yer aldığı birçok farklı mobil özellik içeren bu yeni eklemeler, Oracle Satış Bulutu’nda kullanıma sunuldu.
Oracle Ticaret Bulutu güncellendi
Kuruluşların satış deneyimlerini daha da geliştirmelerine yardımcı olmak amacıyla Oracle ayrıca Oracle Ticaret Bulutu’nu da güncelledi. Yeni görsel ticaret ve otomatik tavsiye özellikleri sayesinde ticaretle uğraşanlar, tüketici deneyimlerini daha iyi anlayabilecek ve kişiye özel daha fazla etkileşim sunabiliyor. Ayrıca Oracle CPQ Bulutu’nun yeni sürümü de esnek belge oluşturma sürecine destek sağlayarak kuruluşların kanallar arasında ticareti verimli kılmasına yardımcı oluyor. Yeni Doküman Tasarımcısı fonksiyonu, yeni sürükle ve bırak özelliklerinin yanı sıra yeni düzenleme ve yürütme araçları da sunuyor.
Kuruluşların yerinde müşteri deneyimini zenginleştirmelerine daha da fazla yardımcı olmak amacıyla Oracle ayrıca Oracle Hizmet Bulutu bünyesinde yeni sahada servis özelliklerini de kullanıma sunuyor. Oracle Sahada Servis Bulutu’nun yeni sürümü ile müşteri hizmetleri profesyonelleri, sahadaki kaynaklar için en verimli iş çizelgelerini ve seyahat güzergahlarını oluşturabilmek için zaman esaslı, sezgisel ve kendi kendine öğrenen teknolojilerden de faydalanabiliyor. Kuruluşların sahadaki kaynakları en verimli şekilde kullanabilmelerini sağlamak suretiyle yeni sürüm, sahadaki doğru kaynakların her işe, müşterilerin beklentilerini karşılamak için gereken parçalarla, bilgiyle ve zamanında varabilmelerine yardımcı oluyor.
Oracle CX Bulut Paketi’ndeki geliştirmeler arasında ayrıca yenilikler ve Oracle Pazarlama Bulutu ile yapılan entegrasyonlar da yer alıyor. En son eklentiler, tüketici pazarlamacılarına müşteri deneyimini çeşitli pazarlama kanallarında yönetmek ve en verimli hale getirmek için güçlü verilerden faydalanma imkanı sunarken kurumsal pazarlamacılarına da alıcıların tüm yaşam döngüsünde elde edilen sonuçları iyileştiren, hesap tabanlı pazarlamaya yönelik bütüncül bir yaklaşım sergileyebilme imkanı da sunuyor.
“Eksiksiz bir müşteri deneyimi geliştirdik”
Oracle Kıdemli Başkan Yardımcısı Rondy Ng: “Dijital açıdan yetkin tüketiciler, bir markayla ne zaman ve ne şekilde etkileşime geçerlerse geçsinler talep ettikleri şey kişiye özel, katılımcı ve tutarlı bir deneyim ve bu deneyimi sunmada başarısız olan kuruluşlar da gelir fırsatlarını ve nihayetinde de pazar paylarını kaybetme riskiyle karşı karşıya kalıyor. Kuruluşların bu artan beklentileri karşılamalarına yardımcı olmak için, müşteri etkileşimlerinin tüm yaşam döngüsünü destekleyen, eksiksiz bir müşteri deneyimi geliştirdik. Satış, ticaret, hizmet ve pazarlama alanlarında sektörde lider olan çözümleriyle Oracle, kuruluşların müşteri deneyimlerini dönüştürmesine ve her bir müşteri etkileşiminden ölçülebilir sonuçlar elde etmesine yardımcı olmak üzere benzer bir şekilde konumlandı” diyor.
Denon + Marantz Electronics’in Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Yöneticisi Scott Strickland’in görüşleri ise şöyle: “Elektronik sektöründeki müşteri beklentileri hiç bu kadar yüksek olmamıştı. Müşterilerimize yapılan ilk satışın sorunsuz bir şekilde gerçekleşip gerçekleşmediğini takip etmekten yaşadıkları hizmet deneyiminin olumlu olup olmadığını anlamaya ve başarılı pazarlama kampanyaları ve sosyal medya iletişimleriyle müşterilerimizi katılımcı olmaya davet etmeye kadar tüketicilerimizin tüm etkileşimlerini bir bütün olarak görüntülemek hedefimizdir. Oracle CX Bulut Paketi de bu hedefi aşmamıza imkan tanıyan ve işimizle hızlıca uyum sağlayan, entegre ve bulut tabanlı bir çözüm sunuyor.”