Optimum Otomotiv, 2020 yılında müşterilerinin, memnuniyetlerini arttıracak hazırlıklarına hız verdi.
Optimum Otomotiv, 2020 yılında müşterilerinin, çözüm ortaklarının ve nihai tüketicilerin verimlilik ve memnuniyetlerini arttıracak hazırlıklarına hız verdi.
Hasar süreçlerindeki hizmet-operasyonlar için iş süreci destek hizmeti sağlamak, dijital yedek parça; katma değerli yazılım çözümleri ve dijital servis network çözümleri olarak özetlenebilecek 4 ana fonksiyonunun ana bileşenlerinden olan oto hasar servisleri için tazeleme eğitimleri düzenliyor.
Kasım ayında başlayan, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Diyarbakır’da düzenlenen eğitimlere; yurt sathına yayılmış 450 anlaşmalı servisten 255 tanesi 342 çalışanı ile katıldı. Eğitimler tüm anlaşmalı servisleri kapsayacak şekilde Aralık ayı boyunca da devam edecek.
Konuyla ilgili olarak konuştuğumuz Optimum direktörlerinden Kıvanç Boztaş şunları söyledi.
“Hasar süreçlerini yönetme fonksiyonumuzda çözüm ortağımız olan anlaşmalı oto servislerimizin sürece olan hâkimiyetlerini; ve müşteri ilişkileri konusundaki yetkinliklerini arttırma konusunda desteğimiz önümüzdeki yıl da artarak devam edecek. Türkiye’nin lideri konumundaki dijital servis platformumuz NetworkLink ile ilgili aldığımız övgü dolu geri dönüşler; hem heyecanımızı hem de motivasyonumuzu arttırıyor. 2020 sigorta sektörüne verdiğimiz hizmetlerde rekor kıracağımız bir yıl olacak.”