2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

NN Hayat ve Emeklilik, reklamcılığın Oscar’ı Effie’yi kucakladı

NN Hayat ve Emeklilik, “Önce Sen” konseptiyle yürüttüğü reklam kampanyalarıyla Effie Türkiye 2016’da “sigorta ve finansal hizmetler” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin, Effie Worldwide Inc. iş birliğiyle en etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirmek üzere düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması 2016 kazananları açıklandı. NN Hayat ve Emeklilik, uzun dönemli iletişim stratejisinin temelini oluşturan “Önce Sen” yaklaşımının ışığında hazırladığı kampanyalarla Effie Türkiye 2016’da “sigorta ve finansal hizmetler” kategorisinde ödüle layık görüldü. NN Hayat ve Emeklilik, kazandığı bu ödülle marka dönüşüm sürecindeki başarısını da tescilledi.

“Türkiye’de ailelerin önceliklerini biliyoruz”

NN Hayat ve Emeklilik Kurumsal İletişim ve Müşteri Deneyimi Müdürü Beste Yıldız ödülle ilgili şunları söyledi: “Şubat 2015’teki marka dönüşümümüzün ardından Türkiye’de NN Hayat ve Emeklilik olarak faaliyet göstermeye başladık. Bu dönemde NN Group’un sigortacılık alanındaki 170 yıllık deneyimi ve bilgi birikimi ile ‘Önce Sen’ anlayışından aldığımız rehberlikle yoğun bir kampanya dönemi yürüttük. NN Hayat ve Emeklilik olarak, Türkiye’de ailelerin önceliklerini biliyor ve ihtiyaçlarını analiz ediyoruz. Aile odaklı ürün ve hizmetlerimizle uzun vadeli çözümler sağlıyoruz. Kampanyalarımızda da vurguladığımız gibi, ülkemizde anne-babalar önce çocuklarını ve ailelerini garanti altına almaya çalışırlar, öncelik hep onlardadır fakat sevdiklerinin geleceği için öncelikle kendi geleceklerinin güvence altında olması gerekliliği zaman zaman göz ardı ederler. Biz de, kampanyalarımızda bu gerçeğe vurgu yapmak istedik. Ancak ‘Önce Sen’, sadece bir kampanya söylemi değil; hayatta öncelik verdiklerimizi, en değerli varlıklarımızı korumamız gerektiğini hatırlatmayı ve onları korumak için ne yapmamız gerektiği konusunda yol göstermeyi amaçlayan bir marka yaklaşımı. Şirketimizin uluslararası değerlerini en yalın haliyle özetleyen ve müşterilerimizin önceliklerini daima yaptığımız her işin odağına aldığımızı vurguladığımız ‘Önce Sen’ yaklaşımıyla ödül almaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Effie Türkiye’de layık görüldüğümüz bu ödül, şirketimizin markalaşma sürecindeki başarısını da bir kez daha kanıtladı.”

Reklamda, bir baba ailesi için kendi isteklerinden fedakarlık ediyor

Ödül başvurusunda yer alan ve Mart -Mayıs 2015 döneminde ilki yayınlanan “Önce Sen” reklamında; ailesi için elinden gelenin en iyisini yapan, bunu yaparken de zaman zaman kendi isteklerinden fedakarlık eden bir babanın hayatı resmedildi. Reklamda, ebeveynin tüm bunları ailesinin geleceği için yaptığı hatırlatılarak, sevdiklerine sağlam bir gelecek sağlamak için önce kendi geleceğini garanti altına alması gerektiği mesajını verildi. Ayrıca NN markasının 170 yıllık global tecrübesi vurgulandı.

İlk olarak Kasım-Aralık 2015 döneminde yayınlanan “Hayat” ve “Sigortası” kampanyasında ise; hayat dediğimiz kavramın bireyler için “en sevdikleri” olduğu içgörüsünden yararlanıldı. Çocukların “Hayat” ebeveynlerin ise “Sigorta” olarak tanımlandığı kampanyada ebeveynlere “Önce Sen kendini NN’in hayat sigortası güvencesine al ki NN onun da koruyucusu olsun. Sen yanında olamasan bile o hep güvende olsun” mesajı verildi.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER