2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

NN Hayat ve Emeklilik CHRO Summit’in ana sponsoru oldu

NN Hayat ve Emeklilik’in ana sponsorluğunda gerçekleştirilen İnsan Kaynakları Zirvesi-CHRO Summit’te, Türkiye’nin en etkin yöneticileri belirlendi.

NN Group bünyesinde faaliyet gösteren NN Hayat ve Emeklilik, ana sponsorlarından biri olduğu CHRO Summit’te Türkiye’nin en etkin insan kaynakları yöneticileri bir araya geldi.

DataExpert ve Fortune Türkiye işbirliğiyle BMI tarafından gerçekleştirilen ve 1 milyondan fazla kişinin kariyerine yön veren CHRO Summit kapsamında; iş dünyasının önde gelen isimleri önemli açıklamalarda bulundu. NN Hayat ve Emeklilik İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Hong-Wha Ling’in de konuşmacı olarak yer aldığı etkinlikte, ‘Geleceğin İşgücü Nasıl Şekillenecek’ sorusuna yanıt arandı.

Geleceğin kapısını açacak 6 anahtar

Hong-Wha Ling, iş dünyasının geleceğe hazır olup olmadığını 6 ana madde üzerinden anlattı. “Geleceğin işgücünü 6 strateji belirleyecek. Bunlar; bilgi birikimi, dijital roller, yetenek, girişim, yapay zeka dengesi ve yetenek yönetimi olacak. Bu alanların verimli kullanımı ise gelecekte başarıyı tayin edecek” diyen Hong-Wha Ling konuşmasında şunları söyledi:

“Örneğin elektrikli ve sürücüsüz otomobillerin hayatımıza tamamen entegre olması ile birlikte yaşanan kaza oranı 300 bin km’de 1’e düşecek. NN Group üzerinden örnek vermek gerekirse, bizim bünyemizde şu anda 70 adet robot çalışıyor. Haftada 7 gün, günde 24 saat çalışıyorlar. Peki ne yapıyorlar? Finansal dataları sisteme giriyorlar, insan kaynakları yönetimine destek oluyor ve ticari yönetim aktivitelerini kontrol altında tutuyorlar. Bir sigorta şirketi olarak, günlük ne kadar datanın işlendiğini düşünün. Robotik işlem otomasyonu olarak adlandırılan bu sistem sayesinde her bir robot, farklı bir finansal veriyi 1 dakika ile 5-10 dakika arasında işliyor.”

İnsanla çok yakın ilişki

“Sonuç olarak organizasyon ve yönetimsel açıdan yeniden şekillenme söz konusu. Bu değişim hedef odaklı bir geleceği beraberinde getiriyor. Paylaştığım 6 strateji ise korkulanın aksine insanla çok yakın ilişkide olacak. İnsanlığın bir sonraki odak noktası, bakış açısındaki diğer elementleri olacak. Örneğin; inovatif ürünlerle gelen hız ile birlikte data güncellik ve yeniden oluşum için insan amacına hizmet edecektir.  Organizasyonlarının geleceğe hazır olmasında da bu 6 stratejinin büyük yardımcı olacaktır.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER