NN Hayat ve Emeklilik, başlattığı ‘Hayat Ligi’ ile acentelerini sportif ve heyecanlı bir ortamda mücadele ederek daha başarılı satışlar yapmaya motive ediyor.
NN Hayat ve Emeklilik, yüksek hayat sigortası satışı yapan veya satış yapma potansiyeli olan acenteleri Hayat Ligi’nde mücadele etmeye davet etti. Katılımcıların kıran kırana mücadele ederek, en yüksek hayat sigortası satışını yapmaya çalıştığı Hayat Ligi’nde, üç aylık değerlendirme sonunda başarılı olan acentelere sürpriz ödüller ve ayrıcalıkların yanı sıra lige özel NN Akademi eğitimleri ile atölye çalışmaları verilerek, özel kampanya ve organizasyonlar düzenleniyor.
Bu amaçla NN Akademi, Hayat Ligi üyeleri ile ilk buluşmasını Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleştirdi. Bu buluşma ile acentelerin farklı müşteri gruplarına hayat sigortasını nasıl sunabilecekleri ve hayat sigortası satışlarında dijital dünyanın avantajlarından nasıl faydalanabilecekleri ile ilgili bir çalıştay düzenlendi. Bu çalıştayda Değer Teklifi Analizi, Müşteri Olmayan Kitleye Erişim, İş Modeli Tuvali Çizimi ve İyi Örneklerin Paylaşımı yapılarak hayat ligindeki acentelerle keyifli bir gün geçirildi. Hayat Ligi’ndeki acentelerin bir sonraki etkinliği ise, acentelere sunulacak eğitim kataloğundan kendilerinin almayı isteyecekleri eğitimleri ile devam edilecek.
Acentelerin satış yapmasını desteklemek ve mücadeleyi daha keyifli hale getirmek amacıyla “Lead “Projesi” kapsamında toplanmış referanslar da ligde yarışan acentelere yönlendirilecek. Bölgesel ve genel yemek organizasyonları ile renklendirilen ligde, birinciye bir Gezici Kupa teslim edilecek. 3 aylık dönem boyunca birinci olan acentede kalacak olan kupa, sonraki dönem birincisi açıklandığında yeni sahibine iletilecek.
NN Hayat ve Emeklilik, Hayat Ligi ile acentelerine keyifli bir mücadele ortamı sunarken, bu iş birliği ile acentelerden geri bildirim alarak hayat sigortası ürün ve hizmetlerini geliştirmeyi de hedefliyor.